Από Ελένη Μήτση

Μια νέα και πολλά υποσχόμενη σειρά βλέπουμε να φιλοξενεί το Mega με το Maestro του Χριστόφορου Παπακαλιάτη να έχει συστηθεί με το πρώτο του επεισόδιο στο τηλεοπτικό κοινό.

Βασική ηρωίδα της σειράς είναι η Κλέλια Ανδριολάτου, που υποδύεται την Κλέλια. Η ταλαντούχα ηθοποιός παραχώρησε συνέντευξη στο Bηmagazino μιλώντας για την εμπειρία της στη σειρά αλλά και για τις σκηνές, που τη στιγμάτισαν από τα γυρίσματα σε Παξούς και Κέρκυρα (δείτε εδώ την ταινία με την οποία έχει κοινά σημεία η σειρά).

Οι δηλώσεις της Κλέλιας Ανδριωλάτου για το Maestro

Με την ηρωίδα σας στην πραγματική ζωή σάς ενώνουν κοινά στοιχεία;

«Με την “Κλέλια”, τον ρόλο μου, έχουμε κοινούς παρονομαστές. Είναι ένα πλάσμα γεμάτο πάθος για ζωή, ενέργεια. Κυνηγά τον έρωτα και προσπαθεί ό,τι αγγίζει η φαντασία της να το αποτυπώνει στην πραγματικότητα. Η ηρωίδα αυτή πορεύεται προς το φως παρατηρώντας και ξεφεύγοντας από τα σκοτάδια των άλλων».


Μπορείτε να μας μεταφέρετε την πιο έντονη εμπειρία που ζήσατε κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της σειράς στους Παξούς, αλλά και την πιο αστεία;

«Αναμφισβήτητα η πιο έντονη σκηνή για εμένα ήταν η σκηνή του μουσικού φεστιβάλ με τις μπάντες και τη φωνή της Χάρης να αντηχεί στα μεγάφωνα του νησιού. Μας συγκίνησε τόσο που δεν μπορούσαμε να ολοκληρώσουμε το γύρισμα. Το τοπίο, το φως, το ηλιοβασίλεμα και η μουσική δημιουργούσαν ένα “συνονθύλευμα παραμυθιού”. Από την άλλη, η πιο αστεία σκηνή ήταν μία στιγμή που ο Χριστόφορος “ξέφυγε” από όλους τους ρόλους που δημιούργησε στο σετ, από όλες τις ευθύνες, και το έριξε λίγο έξω. Του είχε “κολλήσει”, θυμάμαι, ένα τραγούδι και το τραγουδούσε συνέχεια. Μας έπιασε όλους νευρικό γέλιο, με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να γυρίσουμε τη σκηνή. Τελικά τα καταφέραμε».

Κλέλια Ανδριολάτου

Η σειρά είναι γυρισμένη με κινηματογραφική αισθητική. Αλήθεια, ποια είναι η μεγαλύτερη δυσκολία που συναντήσατε;

«Η δυσκολία έγκειται στις καιρικές συνθήκες. Πολλές φορές, ειδικά όταν άρχισε να χειμωνιάζει, ο καιρός στεκόταν εμπόδιο. Το γεγονός ότι η ιστορία διαδραματιζόταν καλοκαίρι και το σώμα μας “ούρλιαζε χειμώνα μάς δυσκόλεψε αρκετά».

Τη γιαγιά σας στη σειρά υποδύεται η Χάρις Αλεξίου. Πώς είναι η συνεργασία μαζί της;

«Η Χάρις είναι ένας άνθρωπος που πορεύτηκε σε αυτή τη δουλειά με καρδιά ανοιχτή. Παρά τη μυθική καριέρα της αποφάσισε πως στο σετ έχει να μάθει και να ακούσει. Είναι ένας εξαιρετικά δοτικός άνθρωπος με νοιάξιμο και τρυφερότητα. Και φυσικά είναι το γέλιο μας. Μας χαρίζει αμέτρητες στιγμές χαράς. Ως νεότερη, αυτό που κρατάω στην καρδιά μου είναι το πολύτιμο μάθημα της ταπεινότητας, της καλοσύνης και της δίψας της για ζωή».

Στον Χριστόφορο Παπακαλιάτη τελικά τι ξεχωρίζετε; Ποια είναι η πιο δυνατή στιγμή που ζήσατε μαζί του στη διάρκεια των γυρισμάτων;

«Δεν ξέρω αν μπορώ να ξεχωρίσω μία στιγμή. Θα σταθώ περισσότερο στην τριβή. Η στενή μας σχέση μάς έφερε τόσο κοντά που η χημεία μας και η επικοινωνία μας εξελισσόταν συνεχώς αλλά και συνεχίζει να εξελίσσεται. Είναι ένας άνθρωπος που μας σέβεται, μας ακούει, μας νοιάζεται και είναι κοντά μας σε ό,τι χρειαστούμε. Εγώ ξεχωρίζω τον ερωτικό πυρήνα που έχει για τη δουλειά του και τον τρόπο με τον οποίο τον μοιράζεται μαζί μου», λέει η ηθοποιός.

Το σκηνοθετικό λάθος στην πρεμιέρα του Maestro του Χριστόφορου Παπακαλιάτη

Πώς και πώς περίμενε το τηλεοπτικό κοινό να δει την μεγάλη επιστροφή του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, μετά από 12 ολόκληρα χρόνια στην μικρή οθόνη. Η αναμονή αυτή άξιζε και με το παραπάνω, μιας και η σειρά Maestro αποθεώθηκε από το πρώτο λεπτό.

Τόσο τα σχόλια στο Twitter, όσο και τα εντυπωσιακά νούμερα τηλεθέασης που σημείωσε το πρώτο επεισόδιο (δείτε τα εδώ), έδειξαν πως ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης δεν έχει συνδέσει τυχαία το όνομά του με την επιτυχία.

Επειδή όμως τίποτα δεν ξεφεύγει από τον κόσμο, κάποιοι παρατήρησαν ένα σκηνοθετικό λάθος στη μεγάλη πρεμιέρα της δραματικής σειράς του Mega.

Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης υποδύεται τον Ορέστη στη σειρά. Ο Ορέστης είναι μουσικός που δεν έχει καταφέρει σπουδαία πράγματα μέσα από την τέχνη του. Δέχεται την πρόσκληση να διοργανώσει το φεστιβάλ μουσικής στο μικρό νησί του Ιονίου και μετακομίζει εκεί αμέσως μετά την εποχή του lockdown, σαν ανάγκη φυγής από τη ζωή του στην Αθήνα.

Κάπως έτσι, από την αρχή η σειρά δείχνει πως ο Ορέστης είναι ένας άνθρωπος που δεν έχει μεγάλη οικονομική άνεση. Μάλιστα, οδηγεί ένα πολύ παλιό αυτοκίνητο, Seat Marbella, το οποίο είναι έτοιμο να καταρρεύσει, όπως φαίνεται και στη σκηνή που συναντιέται για πρώτη φορά με την Κλέλια.

Παπακαλιάτης σκηνοθετικό λάθος

Τη στιγμή όμως που συμβαίνουν όλα αυτά, παρατηρούμε πως ο Ορέστης - ο μουσικός που δεν είχε δουλειά στην Αθήνα και κατέφυγε στους Παξούς - είναι ντυμένος με ακριβά ρούχα, ακριβά γυαλιά ηλίου και ακριβά παπούτσια. Φυσικά δεν μιλάμε για τις απλησίαστες μάρκες, αλλά για μάρκες που όπως και να το κάνεις, θέλουν μία Α οικονομική άνεση.

Πρόκειται για ένα μικρό λάθος, σε μία κατά τ' άλλα πολύ προσεγμένη δουλειά, η οποία έδειξε από το πρώτο λεπτό πως θα μας καθηλώσει φέτος το χειμώνα.

Δείτε επίσης στο tv-24.gr:

Maestro spoiler: Τι θα δούμε στο δεύτερο επεισόδιο της σειράς, Πέμπτη 20/10

«Αισθάνομαι σαν τον μπαμπά που...» - Η πρώτη ανάρτηση του Χριστόφορου Παπακαλιάτη μετά την πρεμιέρα του Maestro