Από TV24 Team

Η Μαίρη Συνατσάκη έχει επιλέξει να απέχει από τα τηλεοπτικά δρώμενα τα τελευταία χρόνια, ενώ έχει αφιερωθεί στις επιχειρήσεις της. Μάλιστα, την έχουμε δει να κάνει και ορισμένα βήματα στον χώρο του θεάτρου, μιας και η υποκριτική είναι κάτι που αγαπάει πολύ.

Τα πράγματα ωστόσο αναμένεται να αλλάξουν από τη νέα σεζόν καθώς σύμφωνα με το ρεπορτάζ του TV24, η infuencer, πρόκειται να επιστρέψει με ένα εντελώς νέο ρόλο.

Για τι εκπομπή συζητάει η Μαίρη Συνατσάκη

Συγκεκριμένα, η Μαίρη Συνατσάκη εδώ και λίγο καιρό βρίσκεται σε συζητήσεις με την ΕΡΤ, η οποία ετοιμάζει πολύ δυνατό πρόγραμμα για φέτος, προκειμένου να αναλάβει μία εναλλακτική ταξιδιωτική εκπομπή. Αυτή θα είναι η πρώτη φορά που τη βλέπουμε σε έναν τέτοιο ρόλο.

View this post on Instagram

A post shared by Mary Synatsaki (@mairiboo)

«Είχε γραφτεί ότι το κάνω τζάμπα γιατί είμαι τηλεπρεζάκι!»

Με αφορμή την πρεμιέρα του «Mama Mia», στην οποία και βρέθηκε, οι τηλεοπτικές κάμερες πέτυχαν την Μαίρη Συνατσάκη η οποία με αφοπλιστική ειλικρίνεια και αρκετό χιούμορ παραχώρησε δηλώσεις, στις οποίες αναφέρθηκε σε δημοσιεύματα αλλά και λόγια που την έχουν ενοχλήσει γενικότερα.

Έτσι λοιπόν οι δηλώσεις της προβλήθηκαν την Δευτέρα 27/6 μέσα από την εκπομπή του «Happy Day», και όσα λέει πρόκειται να συζητηθούν ιδιαίτερα...

Αναφορικά με τις κριτικές που έχουν γραφτεί και την έχουν ενοχλήσει, δήλωσε πως υπήρξε μια δήλωση, την περίοδο που παρουσίαζε το MasterChef, η οποία δεν της άρεσε καθόλου.

«Είχε γραφτεί κάτι πιο παλιά, που με είχε ενοχλήσει. Όταν παρουσίαζα το MasterChef, είχε γράψει ένας τηλεκριτικός ότι το κάνω τζάμπα, γιατί είμαι τηλεπρεζάκι. Με είχε ενοχλήσει, γιατί ήταν μια δουλειά που αρκετά άτομα είχαμε μείνει απλήρωτοι και μπήκαμε σε μία διαδικασία δικαστηρίων για να μπορέσουμε να διεκδικήσουμε τα χρήματά μας. Κι ενώ τα διεκδικούσαμε, κάποιος έγραφε ότι το κάνω τζάμπα, απλά και μόνο για να βρίσκομαι εκεί», είπε χαρακτηριστικά η Μαίρη Συνατσάκη.

Δείτε επίσης στο tv-24.gr:

Τα πάνω κάτω: Νικητές και χαμένοι της ενημέρωσης για τη σεζόν 2021-2022

Τηλεοπτικό «σούσουρο»: Οι κερδισμένοι και οι χαμένοι της ψυχαγωγίας