Από Νεφέλη Ντατσοπούλου

O Νίκος Μάνεσης και η Σίσσυ Χρηστίδου σαρώνουν κάθε Σαββατοκύριακο στην πρωινή ζώνη, με τις εκπομπές τους, ενώ κάθε εβδομάδα, τα βλέμματα όλων είναι στραμμένα στον πίνακα τηλεθέασης προκειμένου να διαπιστωθεί, ποιος κατάφερε να κάνει τη διαφορά.

Ο παρουσιαστής του ALPHA άλλωστε, πριν από λίγο καιρό είχε ξεσπάσει στην εκπομπή του για την πορεία που έχουν τα νούμερα και για τα «ανεξήγητα» που καταγράφονται στους πίνακες τηλεθέασης.

«Άλλο ένα κερασάκι στην οποιαδήποτε τούρτα των αμφιβολιών. Ίδιες αμφιβολίες έχουν μπει σε μερίδα των εργοδοτών μας… Κατά την περσινή χρονιά εντοπίστηκαν αξιοπερίεργα. Σε συγκεκριμένες ώρες σε συγκεκριμένες ημέρες το δυναμικότερο κομμάτι των ανδρών παρακολουθούσε cartoon για τετράχρονα.

Εκεί μπήκαν αμφιβολίες στους εργοδότες μας ότι μπορεί αν θέλει έναν εκσυγχρονισμό το μοντέλο… Η καταγραφή των απόψεών σας είναι ανακόλουθη με το πραγματικό ενδιαφέρον», είχε πει χαρακτηριστικά, με τη δήλωσή του αυτή να αποτελεί πηγή για πολλά σχόλια, από όλες τις εκπομπές.

Η τηλεθέαση που έκαναν ο Νίκος Μάνεσης και η Σίσσυ Χρηστίδου

Τα πράγματα ωστόσο χθες (16/10) ήρθαν καλά για τον Νίκο Μάνεση, μιας και ο έμπειρος παρουσιαστής βρέθηκε στην πρώτη θέση της πρωινής ζώνης, σημειώνοντας κατά μέσο όρο 17,7% (16,3 - 18,9 - 19,1 - 17,9 - 17,9 - 15,9 - 18,4 - 16,4 - 21,5 - 16,7 - 17,5 - 17,0 - 17,2). Όσο για τη Σίσσυ Χρηστίδου, το Χαμογέλα και Πάλι σημείωσε πτώση μιας και έκανε 12,9% (10,0 - 10,5 - 14,8 - 10,9 - 12,6 - 12,9 - 11,5 - 12,8 - 13,0 - 15,4 - 16,1 - 13,9), παρόλο που το Σάββατο, βρέθηκε εκείνο στην πρώτη θέση.

Πρωινή ζώνη

  • ΣΚΑΪ: Οι Δεκατιανοί 8,0
  • Mega: Χαμογέλα και πάλι 12,9
  • ALPHA: Σαββατοκύριακο τον Μάνεση 17,7
  • STAR: Πέππα το γουρουνάκι 9,2
  • ΑΝΤ1: Υγεία πάνω από όλα 4,8
  • Open: Open Weekend 6,2

**Τα παραπάνω στοιχεία τηλεθέασης δεν είναι καθαρά αλλά κατά προσέγγιση και απεικονίζουν ενδεικτικά την χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων όλων των καναλιών. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.

Δείτε επίσης στο tv-24.gr:

Πάνω κάτω: Το χρυσό συμβόλαιο στο Survivor all Star, ο Νίκος Μάνεσης και οι ψευτοδηλώσεις

«Άπατο θα πήγαινε!» - Οι νέες δηλώσεις του Νίκου Μάνεση για τα νούμερα τηλεθέασης