Από Έφη Εκίζογλου

Η απόφαση πάρθηκε από νωρίς γιατί αυτή η σειρά είναι το σιγουράκι του Mega, μια επιτυχία που δεν πρόκειται να χάσει! Μέχρι στιγμής έχουν προβληθεί ελάχιστα επεισόδια αλλά τα νούμερα τηλεθέασης που έχουν σημειώσει τα μηχανάκια της AGB είναι εξωπραγματικά οπότε... why not;

Ποια είναι η "χρυσή" κότα του Mega

Ο λόγος φυσικά για την σειρά Maestro, του Χριστόφορου Παπακαλιάτη για την οποία έχουν δαπανηθεί πολλά λεφτά (δείτε εδώ πόσο κοστίζει το κάθε επεισόδιο της σειράς) κι από ότι φαίνεται γυρνάνε πίσω διπλά, τόσο στον δημιουργό όσο και στο κανάλι που την φιλοξενεί.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Tv-24.gr τον Ιανουάριο θα ξεκινήσουν τα γυρίσματα του δεύτερου κύκλου επεισοδίων της σειράς «Maestro» για το Mega. To δραματικό σίριαλ οδεύει και για το Netflix. Οι υπογραφές δεν έχουν πέσει, αλλά η συγκεκριμένη σειρά βρίσκεται στην κορυφή των επιλογών των ειδικών της υπηρεσίας streaming.

Πρώτο και στην μεταχρονολογημένη τηλεθέαση

maestro mega δευτερος κυκλος

Η Nielsen εξηγεί πως ως “Μεταχρονολογημένη Τηλεθέαση” (Time Shifted Viewing, TSV) ορίζεται “η τηλεθέαση περιεχομένου το οποίο έχει μεταδοθεί ζωντανά από την γραμμική τηλεόραση και έχει παρακολουθηθεί αργότερα, δηλαδή είναι η τηλεθέαση η οποία έχει προκύψει από:

  1. Παρακολούθηση σε δεύτερο χρόνο μέσα στην ίδια ημέρα (As Live).
  2. Παρακολούθηση σε διάστημα έως και επτά ημερών (Time Shifted Day 1, Day 2,….Day 7) μετά την live μετάδοση.

Οι συσκευές που συμμετέχουν στην μέτρηση της μεταχρονολογημένης τηλεθέασης είναι οι τηλεοπτικές συσκευές στις οποίες είναι συνδεδεμένος ο μετρητής της Nielsen, όπως συμβαίνει και σήμερα.

Τα μέσα και οι τρόποι μετάδοσης από τα οποία μετριέται η μεταχρονολογημένη τηλεθέαση είναι αδιάφορα για τη μέτρηση, εφόσον το μεταχρονολογημένο περιεχόμενο “καταναλώνεται” στην τηλεοπτική συσκευή, σύμφωνα με τη Nielsen

Η σειρά «Maestro», λοιπόν, ήταν στην πρώτη θέση στο σύστημα μεταχρονολογημένης τηλεθέασης που εφαρμόζει η Nielsen από την 1η Σεπτεμβρίου.

Το «Π» δημοσιεύει για πρώτη φορά τα συγκεκριμένα στοιχεία τηλεθέασης, που περιλαμβάνουν τα προγράμματα που είδαν οι θεατές μετά την πρώτη τους προβολή. Στο διάστημα 1/9 – 16/10, στις ηλικίες 18 – 54 ετών, την παραγωγή του Mega παρακολούθησαν 658.983 τηλεθεατές, τον «Σασμό» στον Alpha 585.817 τηλεθεατές, το «Μαύρο ρόδο» στο Mega 358.724 τηλεθεατές, τη σειρά «Αυτή η νύχτα μένει» στον Alpha 352.876 τηλεθεατές και τη «Γη της Ελιάς» στο Mega 335.886 τηλεθεατές.

Δείτε επίσης στο tv-24.gr:

Επιστρέφει το Maestro στο Mega - Τι θα δούμε στο 3ο επεισόδιο

«Ένιωσα αναγούλα...» - Η συγκλονιστική εξομολόγηση του Γιάννη Τσορτέκη για τον ρόλο του κακοποιητή που πήρε στο Maestro