Από Ελένη Μήτση

Είναι γεγονός, πως ο ''Σασμός'' αποτελεί μια από τις αγαπημένες συνήθειες του τηλεοπτικού κοινού και αυτό αποτυπώθηκε στα νούμερα τηλεθέασης, που έκανε το πρόγραμμα από την πρώτη κιόλας χρονιά.

Ο Β' κύκλος έχει ξεκινήσει πολύ δυναμικά με το κοινό να μην χάνει επεισόδιο και να μην αφήνει ασχολίαστη καμία λεπτομέρεια. Μια δυσάρεστη είδηση ''έσκασε'' στο κανάλι της Κάντζας με το ποδόσφαιρο να αλλάζει τα πλάνα τους.

Οι αλλαγές στο πρόγραμμα του Alpha και συγκεκριμένα στο ''Σασμό''

Πιο αναλυτικά την ερχόμενη βδομάδα, ο Σασμός θα προβληθεί μόνο Τετάρτη και Πέμπτη (21 και 22/9) λόγω των παιχνιδιών της Δευτέρας 26 Σεπτεμβρίου ανάμεσα στην Αγγλία και την Γερμανία αλλά και της Τρίτης 27 του μήνα ανάμεσα στην Ελλάδα και την Βόρειο Ιρλανδία.

Σασμός

Η τακτική που ακολουθεί το κανάλι για να διαλύσει τον ανταγωνισμό

Στις 19/9 πλήθος των σειρών και των ψυχαγωγικών προγραμμάτων έκαναν πρεμιέρα σε όλα τα κανάλια. Ο ALPHA, με τις δύο σειρές του, «Ο Παράδεισος των Κυριών» και «Σασμός» κατάφερε να κάνει τη διαφορά και να ισοπεδώσει τον ανταγωνισμό.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Ο «Παράδεισος των Κυριών» είναι η νέα πολλά υποσχόμενη σειρά του καναλιού.

Η σειρά τοποθετείται στην Αθήνα του 1963 και έχει ως κεντρικό θέμα το άνοιγμα ενός πολυκαταστήματος ρούχων. Το κατάστημα ανοίγουν οι νεαροί επιχειρηματίες Αριστείδης Γερακάς και Ντίνος Παπακώστας, που έχουν ως στόχο να αλλάξουν τον εμπορικό χάρτη της πόλης, αλλά και τις ζωές τους.

Το βράδυ πριν τα εγκαίνια ωστόσο, ο Αριστείδης δολοφονείται και τα πάντα αλλάζουν, ενώ η Αμαλία, ο μεγάλος έρωτας του Ντίνου αρραβωνιάζεται με άλλον άνδρα.

Ο Παράδεισος, σημείωσε 17,4% στο δυναμικό κοινό (15,2 - 15,2 - 17,5 - 21,8), δίνοντας εξαιρετικό lead in στον Σασμό (29,5%). Την ίδια στιγμή, ο Γρηγόρης Αρναούτογλου με τον Εκατομμυριούχο έκανε κατά μέσο όρο στο δυναμικό κοινό 12,8% (10,8 - 11,0 - 14,2 - 15,0) και φάνηκε ξεκάθαρα πως πλέον έχει απέναντί του έναν υπολογίσιμο αντίπαλο (δείτε εδώ τα σχόλια του Twitter για το πρώτο επεισόδιο).

Όσο για τον Σασμό, εκεί το κανάλι τα έπαιξε όλα για όλα και βγήκε κερδισμένο και με το παραπάνω. Η επιτυχημένη σειρά επέστρεψε με τη δεύτερη σεζόν και εντυπωσίασε το κοινό, σαρώνοντας στην τηλεθέαση του δυναμικού κοινού. Κατά μέσο όρο έκανε 28,9% φτάνοντας μάλιστα σε τέταρτα και το 32 (21,8-29,5-28,2-32,5-28,2-32,9-29,4-21,9-12,4). H βεντέτα της Κρήτης έχει αγαπηθεί κατά πολύ από το τηλεοπτικό κοινό και έτσι η ανυπομονησία για τη δεύτερη σεζόν ήταν πολύ μεγάλη.

Το σενάριο και το δυνατό καστ των δύο σειρών κατάφεραν να ανεβάσουν κατά πολύ τις μετοχές τους και να τις εκτοξεύσουν στις πρώτες θέσεις της τηλεθέασης. Εάν οι δύο αυτές σειρές του καναλιού συνεχίσουν έτσι τότε έχουμε να μιλάμε για ξεκάθαρο νικητή μέσα στη χρονιά.

Δείτε επίσης στο tv-24.gr:

Καμία σχέση με τη Βασιλική του Σασμού - Αυτή είναι η κούκλα σύζυγος του Δημήτρη Λάλου

Κοιτάει στα μάτια τον Σασμό - Η τηλεθέαση που έκανε το δεύτερο επεισόδιο του GNTM 5 (20/9)