Από Νεφέλη Ντατσοπούλου

Η Ντάλια ήταν ίσως ο πιο ιδιαίτερος και πιο αγαπημένος χαρακτήρας της επιτυχημένης σειράς του Mega, «Στο Παρά Πέντε». Στον πρώτο κύκλο της σεζόν, η Ντάλια έμενε σε μία επιβλητική βίλα μακριά από τον κόσμο, μέχρι να αποφασίσει να βρεθεί στο ξενοδοχείο της για να κρυφτεί από τον κόσμο.

To σπίτι αυτό αποτελεί έναν από τους πιο εντυπωσιακούς χώρους που έχουν ανά καιρούς χρησιμοποιηθεί από ελληνικές σειρές (δείτε εδώ μία απίστευτη αποκάλυψη που είχε κάνει ο Αργύρης Αγγέλου για τη σειρά).

Ένας TikToker, σε μία βόλτα του, κατάφερε να εντοπίσει το υπέροχο αυτό σπίτι της Ντάλιας και απαθανάτισε όλους τους χώρους που ζούσε η ζάμπλουτη πρωταγωνίστρια.

Από την επιβλητική είσοδο μέχρι το γραφείο όπου ο Αλέξης την ανάγκαζε να συναντά ξένους επενδυτές και να υπογράφει συμβόλαια.

Το σπίτι της Ντάλιας από το Παρά Πέντε σήμερα

Άγνωστα περιστατικά για το Παρά Πέντε

Όταν ο σεναριογράφος παρέδωσε τα πρώτα κείμενα της σειράς στους υπευθύνους του καναλιού, εκείνοι δεν έμειναν ευχαριστημένοι από το πόνημα του Καπουτζίδη. Επιστρατεύθηκε άλλος γνωστός σεναριογράφος για να "χτενίσει" το σενάριο, αλλά και πάλι δεν υπήρχε μεγάλη αισιοδοξία στο κανάλι.

Επίσης, να σημειωθεί πως ο αρχικός ρόλος της Ντάλιας ήταν μια γυναίκα ηλικίας 50-55 ετών που θα υποδύονταν η Κάτια Δανδουλάκη, η οποία όμως είχε κλείσει στον ίδιο σταθμό την καθημερινή σειρά Βέρα στο δεξί. Η Σμαράγδα Καρύδη δεν ήταν επιθυμητή από τον Γιώργο Καπουτζίδη, αλλά μετάνιωσε πολύ σύντομα.

Επιπλέον, ο ρόλος της Ζουμπουλίας είχε αρχικά γραφτεί για την Ελένη Γερασιμίδου. Οι πρώτοι τίτλοι της σειράς ήταν: Τα μάτια σας δεκατέσσερα, Πού μπλέξαμε..., Και τώρα τρέξτε, ώσπου να καταλήξει ο ηθοποιός Αργύρης Αγγέλου στον τελικό τίτλο.

Στις τηλεοπτικές σεζόν 2005-06 και 2006-07 καθίσταται πρώτη σε δημοφιλία και θεαματικότητα τηλεοπτική σειρά (με 66,6%)

Λόγω του σεναρίου, έχει προκαλέσει έντονο ενδιαφέρον, συζητήσεις και θεωρίες σχετικά με την εξιχνίαση του μυστηρίου, ενώ κατά την εποχή της αρχικής προβολής της είχε δημιουργηθεί μεγάλη κοινότητα πιστών τηλεθεατών, διαδικτυακές κοινότητες και ομάδες συζητήσεων, φαινόμενο γνωστό σαν cult television, που ως τότε υπήρχε κυρίως για ξένες παραγωγές.

Τελικά, η τεράστια επιτυχία της σειράς, χάρισε στον Καπουτζίδη και τη Μακρυπούλια τη θέση των παρουσιαστών για τις εκπομπές πριν του διαγωνισμού Γιουροβίζιον 2006, αλλά και τη θέση των σχολιαστών κατά τον διαγωνισμό.

Πολλοί φανατικοί τηλεθεατές, για ευνόητους λόγους, είχαν τότε αντιδράσει σχετικά αρνητικά στο γεγονός ότι η σειρά από ένα σημείο και μετά έγινε δεκαπενθήμερη από εβδομαδιαία, το οποίο εξηγήθηκε τότε από τις πρόσθετες υποχρεώσεις του σεναριογράφου-ηθοποιού κατά τον πρώτο κύκλο, αλλά και από τις συνεχιζόμενες επαναλήψεις ακόμα και στον δεύτερο.

Ηθοποιοί της σειράς, κρατώντας τα στοιχεία και την ιδιότητα του χαρακτήρα που υποδύονται, έχουν παρουσιάσει διάφορες διαφημίσεις, όπως της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Carrefour (Ντάλια, Γιαγιάδες), της Electronet (Ντάλια) ή της εταιρείας τηλεφωνίας ΤΙΜ μετέπειτα WIND (όλη η παρέα).

Δείτε επίσης στο tv-24.gr:

Προβλήθηκε μόνο μία φορά και την έκοψαν - Η σκηνή που εξαφάνισε ο ΑΝΤ1 από τα «Εγκλήματα»

Κωνσταντίνου & Ελένης: Το επεισόδιο "φάντασμα" - Έχει παίξει μόνο μια φορά ο ΑΝΤ1