Από Νεφέλη Ντατσοπούλου

Ο Χρήστος Μαλάκης είναι ένας καλλιτέχνης σπάνιας πειθαρχίας και ευγένειας, με σημαντική πορεία στο θεατρικό σανίδι. Τη φετινή σεζόν εισέβαλε στις «Άγριες μέλισσες» υποδυόμενος τον Ντούνια, ασφαλίτη την εποχή της χούντας, έναν απαιτητικό και σκοτεινό ρόλο τον οποίο, με την υποκριτική του δεινότητα, έχει φέρει εις πέρας στο έπακρο. Ο ηθοποιός μιλά στο TV24 για την αρχή του τέλους τόσο του ήρωά του (δείτε εδώ τι θα του συμβεί) όσο και της σειράς εποχής.

Από την Κωνσταντίνα Γαρνέλη

Οι αποκαλύψεις του Χρήστου Μαλάκη για τις Άγριες Μέλισσες

Είστε ακόμη στο στόχαστρο των τηλεθεατών;

«Πέρασε ένα διάστημα που ο ρόλος σεναριακά ηρέμησε. Σταμάτησε να δέρνει και μπήκε στη διαδικασία της πλεκτάνης, οπότε άλλαξε και η στάση του κοινού. Ωστόσο, ύστερα από τα τελευταία επεισόδια τα πράγματα έχουν αρχίσει να αγριεύουν και το ίδιο και η διάθεση των τηλεθεατών απέναντί του. Το καλό είναι ότι, προσωπικά, εισπράττω πολύ θετικά σχόλια κι αυτό που συνήθως μου αναφέρουν είναι ότι ο Ντούνιας είναι ο μέγιστος κακός».

Παίζοντας έναν τόσο κόντρα ρόλο, συμπεραίνει κανείς ότι προφανέστατα τον προσεγγίζετε εξαιρετικά.

«Έχω κάνει αρκετή δουλειά πάνω του επειδή ακριβώς είναι γραμμένος με αυτόν τον τρόπο. Ο Ντούνιας παίρνει την πληροφορία που τον ενδιαφέρει και είναι ένα εκτελεστικό όργανο. Δεν έχει προσωπική ιστορία. Έπρεπε λοιπόν να βρω και να του προσδώσω κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Πιστεύω ότι κάτι κατάφερα».

Το μαντίλι που συνήθως χρησιμοποιεί είναι μια χαρακτηριστική του κίνηση.

«Ήταν μια δική μου ιδέα και όταν αργότερα είδα να συμπεριλαμβάνεται και στο σενάριο ως οδηγία το χάρηκα. Ο Ντούνιας χρησιμοποιεί το μαντίλι σε συγκεκριμένες στιγμές, όταν λέει ψέματα, όταν είναι να κάνει κάτι κακό, όταν έχει νευρικότητα, όταν αγχώνεται και πιέζεται κι ακόμη όταν ικανοποιεί τον σαδισμό που έχει μέσα του. Είναι κάτι σαν ένα τικ».

Χρήστος Μαλάκης spoiler Άγριες Μέλισσες

Υπάρχουν σκηνές που σας έχουν δυσκολέψει;

«Αυτές που εμπεριέχουν πολλή βία. Είναι πολύ δύσκολες γιατί πέφτει ξύλο, γίνεται πάλη και πρέπει ενώ ερμηνεύεις τον ρόλο, να προσέχεις μην τραυματιστεί κάποιος. Υπάρχει ένταση στο γύρισμα διαφορετικά η σκηνή δεν θα είναι πειστική. Αλλά θέλει πολλή προσοχή».

Μετά από τόσο καιρό παρέα με τον Ντούνια έχετε βρει κάποια ρωγμή του;

«Εδώ που έχουν φτάσει τα πράγματα, η ρωγμή του είναι ότι ακολουθώντας τον Ακύλα έχει μπλεχτεί άσχημα κι έχει μπει σε μια δεινή διαδικασία από την οποία δεν ξέρει πώς και αν θα ξεμπλέξει. Στα επόμενα επεισόδια οι ανατροπές και οι εκπλήξεις θα είναι πολλές. Αποκαλύπτονται πράγματα και ανησυχεί μήπως βρεθεί κατηγορούμενος με τον Ακύλα γι’ αυτά που τους είχε βάλει να κάνουν ο Ξανθός».

Υστερα από τη δολοφονία του Ξανθού έχει αρχίσει να αντιλαμβάνεται πως ο κλοιός πια σφίγγει γύρω του;

«Αρχικά εκείνος και ο Ακύλας δεν γνωρίζουν ότι ο Ξανθός έχει δολοφονηθεί. Θεωρούν ότι έχει εξαφανιστεί ή τους εγκατέλειψε και τον ψάχνουν. Επιπλέον δεν έχουν πλέον την κάλυψη και υποστήριξη της ΚΥΠ ούτε της κυβέρνησης και υπάρχει περίπτωση να βρεθούν κατηγορούμενοι καθώς έρχονται αποκαλύψεις για τους φόνους που έχουν γίνει. Εκεί αρχίζουν τα πράγματα για τον Ντούνια να γίνονται πολύ δύσκολα και τον κυριεύει το άγχος».

Θεωρώντας τον Ζάχο εχθρό του θα προσπαθήσουν να τον βγάλουν από τη μέση;

«Προς το παρόν δεν ξέρουν ότι ο Ζάχος σκότωσε τον Ξανθό. Ο Ντούνιας υποπτεύεται ότι κάτι έχει συμβεί με τον Ζάχο αλλά δεν ξέρει τι. Σίγουρα όμως έχει χάσει την εμπιστοσύνη στο πρόσωπό του και το είδαμε όταν ο Λυκογιάννης πήγε και απαίτησε να δει τον Ορφανίδη και τα στοιχεία με τα οποία τον κρατούσαν φυλακισμένο. Εκεί ο Ντούνιας κατάλαβε ότι τον έχασε πλήρως από σύμμαχο. Δεν τον πιστεύει πια, όπως και ο Ζάχος δεν πιστεύει το παραμύθι που του αράδιασε ο Ντούνιας».

Η σειρά θα μεταβεί χρονικά τρεις μήνες μπροστά. Πώς θα βρουν οι εξελίξεις τους ήρωες;

«Ο Δούκας έχει διώξει τον Μεγαρίτη από το σπίτι του και ο Ακύλας προσπαθεί να ανασυγκροτήσει τις δυνάμεις του».

Άγριες Μέλισσες Ντούνιας Λάμπρος

Η Ελένη, ο Λάμπρος και η Ασημίνα ανακαλύπτουν τη μυστική έρευνα του Ζάχου και του Πέτρου. Αυτό σηματοδοτεί νέο καμπανάκι για τον Ντούνια;

«Αυτή θα είναι, όπως φαίνεται, η αρχή του τέλους και στενεύουν τα περιθώρια για τον Μεγαρίτη και τον Ντούνια».

Ο Θόδωρος φέρνει στην Πανδώρα τον άνθρωπο που φέρεται να πούλησε τον εκρηκτικό μηχανισμό στον Ξανθό για την επίθεση εναντίον του Ζάχου. Αυτή η κίνηση τι εξελίξεις θα φέρει;

«Ραγδαίες, γιατί αν μιλήσει αυτός ο άνθρωπος και φτάσει στα αυτιά τού Ζάχου και γενικότερα της κυβέρνησης ότι ο εκρηκτικός μηχανισμός ενεργοποιήθηκε από τους Άβαντες, αυτό αφήνει τον Μεγαρίτη εκτεθειμένο. Στη συγκεκριμένη υπόθεση δεν εμπλέκεται ο Ντούνιας αφού είχε επιλέξει να μείνει μακριά, αλλά φοβάται μήπως τον συμπαρασύρει η όλη κατάσταση».

Ποιο θα είναι το τέλος του Ντούνια;

«Δεν γνωρίζω την κατάληξή του, αν μπει στη φυλακή, αν φύγει στο εξωτερικό ή τον σκοτώσουν. Αυτό που βλέπω είναι ότι βρίσκεται πια στριμωγμένος άσχημα και σιγά-σιγά χάνει το παιχνίδι».

Πάντως για σας καλλιτεχνικά οι «Άγριες μέλισσες» είναι μια ωραία διαδρομή, αν και δύσκολη.

«Είναι μια πολύ ωραία εμπειρία. Είναι η πρώτη φορά που παίζω ρόλο σε σειρά ολόκληρη σεζόν. Συνήθως έκανα ένα με δύο επεισόδια. Το πρόσημο που μου μένει είναι θετικό γιατί συνεργάστηκα με έναν πολύ καλό σκηνοθέτη, σε ένα επίσης πολύ καλό σενάριο με εξαιρετικούς συναδέλφους.

Είχα την τύχη τις περισσότερες σκηνές να τις έχω με τον Νίκο Κουρή, τον Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλο, τον Αιμίλιο Χειλάκη, τον Γιώργο Γεροντικάκη και τον Παντελή Δεντάκη, έμπειρους ηθοποιούς που συνεργάζομαι μαζί τους για πρώτη φορά. Αναπτύξαμε μια ωραία χημεία μεταξύ μας στο γύρισμα και αυτό δεν είναι πάντα δεδομένο».

Εκτός όμως από τις «Αγριες μέλισσες», τη θεατρική σεζόν που πέρασε σας απολαύσαμε στο θέατρο Πορεία και στην παράσταση «Ο κοτζάμπασης του Καστρόπυργου» του Μ.Ν. Καραγάτση σε σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου, εγγονού του συγγραφέα. Θα επανέλθει τον Σεπτέμβριο;

«Ναι, στα τέλη Σεπτεμβρίου για 15 παραστάσεις με τους ίδιους συντελεστές και εκεί θα ολοκληρώσει τον κύκλο της. Αποτελείται από ένα καστ 19 ηθοποιών και μουσικών.

Η τριλογία του Καραγάτση για τον αγώνα του ’21 που αποτελείται από τα μυθιστορήματα “Ο κοτζάμπασης του Καστρόπυργου”, “Αίμα χαμένο και κερδισμένο” και “Τα στερνά του Μίχαλου”, με έντονα στοιχεία αυτοβιογραφίας μιας και αναφέρεται στον προπάππου του Μήτρο Ροδόπουλο, πραγματικό πρόσωπο της επανάστασης, θα ξαναζωντανέψει επί σκηνής.

Το έργο πραγματεύεται με τολμηρό τρόπο τις αρετές αλλά και τα σκοτεινά σημεία του αγώνα. Ο κωμικοτραγικός επίλογος της ζωής του Ροδόπουλου είναι μια υπενθύμιση της ανθρώπινης ματαιότητας, της αβάσταχτης ελαφρότητας της ύπαρξής μας».

Και τα επόμενα επαγγελματικά σας σχέδια;

«Είμαι σε συζητήσεις τόσο για το θέατρο όσο και για την τηλεόραση, όπως συμβαίνει πάντα αυτή την περίοδο».

Δείτε επίσης στο tv-24.gr:

Άγριες Μέλισσες - σούπερ αποκλειστικό: Νεκρός ο Θανασάκης! Τον σκοτώνει ο...

Άγριες Μέλισσες: «Θα σου πω τα πάντα» - Ο Μελέτης έτοιμος να ομολογήσει στην Πηνελόπη