Από Ελένη Μήτση

Μπορεί να έχει μπει ο Νοέμβριος αλλά ο Αντώνης Κανάκης και η ομάδα του αποφάσισαν να κάνουν πρεμιέρα για τη δεύτερη τους εκπομπή, το Βινύλιο την Παρασκευή 4/11 μέσα από το κανάλι του ΑΝΤ1.

Το κοινό έχει αποδείξει όλα αυτά τα χρόνια, το πόσο πολύ στηρίζει την ομάδα μέσα από όλα τα projects, που βγάζει στον αέρα και μάλιστα σε ό,τι αφορά το πρώτο επεισόδιο με το σκοτεινό περιεχόμενο ήταν ανάμεσα στις προτιμήσεις του κοινού, με την τηλεθέαση να φτάνει στο 15,5% (δείτε εδώ τα απολαυστικά σχόλια στο twitter για την εμφάνιση του Κανάκη και της ομάδας του).

Η τηλεθέαση που έκανε το Βιβνύλιο στην πρεμιέρα του (4/11)

Prime time

  • ΑΝΤ1: Βινύλιο 15,5
  • ΑΝΤ1: Ο άνθρωπος που έσπασε πλάκα 8,5
  • OPEN: Η δική μας οικογένεια 4,2
  • OPEN: Ένα τραγούδι ακόμα 4,4
  • ALPHA: Μην αρχίζεις τη μουρμούρα 14,9
  • ALPHA: Ο χιονάνθρωπος των Ιμαλαϊων 8,5
  • STAR: Asia Express 11,7
  • ΣΚΑΙ: Στοργή 8,5
  • MEGA: Μαίρη Μαίρη Μαίρη 16,7
  • MEGA: Celebrity Game Night 12,1
  • ΕΡΤ: Χαιρέτα μου τον Πλάτανο 3,4
  • ΕΡΤ: Τα Νούμερα 7,2

Αναλυτικά τα τέταρτα

  • 13
  • 10,0
  • 15,8
  • 19,1
  • 17,6
  • 17,3

Τα πρώτα λόγια του Κανάκη στην πρεμιέρα του

Οι τίτλοι έναρξης έπεσαν και ήχησε η μεγάλη επιτυχία «Άνοιξε πέτρα» με την παρέα να είναι ντυμένη στα μαύρα καθώς η βραδιά έχει θέμα τον θάνατο και έπεσε πολύ γέλιο από το πρώτο κιόλας λεπτό!

«Κυρίες και κύριοι καλωσορίσατε στο Βινύλιο! Πρώτο Βινύλιο για την φετινή σεζόν και, ξέρετε, έχει πλάκα γιατί ότι μπορεί να πάει στραβά σε μια πρεμιέρα έχει πάει στραβά αλλά δεν μασάμε. Δεν μασάμε. Άνοιξε πέτρα να κλειστώ.

Όταν μιλούσαμε και κάναμε το meeting πριν από καιρό, σκεφτόμασταν ποια θα είναι η πρώτη εκπομπή του Βινυλίου φέτος. Έριξα στο τραπέζι την ιδέα να κάνουμε μια εκπομπή για τον θάνατο. Κοιταζόμασταν οι τρεις μας, ήταν και οι υπόλοιποι, για κανένα λεπτό χωρίς να μιλάει κανένας. Είχε πέσει νεκρική σιγή και τώρα ήρθε η ώρα να ξεκινήσει αυτή η εκπομπή» είπε χαρακτηριστικά ο παρουσιαστής.

**Τα παραπάνω στοιχεία τηλεθέασης δεν είναι καθαρά αλλά κατά προσέγγιση και απεικονίζουν ενδεικτικά την χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων όλων των καναλιών. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.

Δείτε επίσης στο tv-24.gr:

Τηλεθέαση Παρασκευής (4/11): Σειρές, ριάλιτι εκπομπές και μία μεγάλη πρεμιέρα

Τα νούμερα μιλάνε από μόνα τους - Πόσα εκατομμύρια τηλεθεατές είδαν χθες (3/11) Σασμό