Από Νεφέλη Ντατσοπούλου

Μία εβδομάδα μετά την μεγάλη πρεμιέρα τους (δείτε εδώ τα νούμερα τηλεθέασης που σημείωσαν), ο Μάρκος Σεφερλής και η Έλενα Τσαβαλιά επέστρεψαν με ένα νέο απολαυστικό επεισόδιο του Family Game στον ΑΝΤ1.

Στο Family Game κάθε παρουσιαστής αναλαμβάνει μια ομάδα και την καθοδηγεί σε πολλές δοκιμασίες γέλιου μέχρι τον τελικό. Ο Μάρκος Σεφερλής και η Έλενα Τσαβαλιά όμως παίζουν και μεταξύ τους κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού και οι ομάδες καλούνται να ποντάρουν πάνω τους. Στο παιχνίδι του τελικού γύρου οι δύο παρουσιαστές από αντίπαλοι γίνονται συμπαίκτες και βοηθούν την ομάδα που έχει επικρατήσει να κερδίσει όσα περισσότερα χρήματα μπορεί.

«Καλώς ήρθατε στο Family Game! Το πιο διασκεδαστικό, το πιο εντυπωσιακό, το πιο οικογενειακό, το πιο παρεϊστικο παιχνίδι της ελληνικής τηλεόρασης. Κάθε Σάββατο βράδυ θα είμαστε εδώ κοντά σας στον ΑΝΤ1 με το ολοκαίνουργιο Family Game! Θα γελάμε, θα διασκεδάζουμε, θα περνάμε υπέροχα και πάνω από όλα θα παίζουμε» είπε η Έλενα Τσαβαλιά στην πρεμιέρα, με τον Μάρκο Σεφερλή να συμπληρώνει:

«Έλα ρε, που είστε; Εγώ είμαι εδώ σε ένα παιχνίδι που παρουσιάζει η Έλενα. Δεν με έχει αφήσει να πω κουβέντα, αυτό που κάνει και σπίτι. Έγινε, θα έρθω από εκεί για να το δούμε παρέα».

Η τηλεθέαση του Family Game με τον Μάρκο Σεφερλή και την Έλενα Τσαβαλιά

Family Game τηλεθέαση

Το νέο τηλεπαιχνίδι του ΑΝΤ1 προβάλλεται κάθε Σάββατο στις 20:00 ακριβώς και έτσι χθες (29/10), σημείωσε κατά μέσο όρο στο δυναμικό κοινό 9,5% (10,2 - 11,6 - 9,2 - 11,1 - 11,5 - 7,1 - 5,9).

Prime time

  • ALPHA: J2US 16,2
  • OPEN: Ό,τι αγαπώ 2,4
  • ΟPEN: Λάβα 3,0
  • STAR: Kung Fu Panda 11,0
  • STAR: King Kong 11,8
  • Mega: Ο Δασκαλάκος ήταν λεβεντιά 12,1
  • Mega: Πολίτικη Κουζίνα 8,5
  • ΑΝΤ1: Family game 9,5
  • ΑΝΤ1: Ο πρώτος άνθρωπος 4,5
  • ΣΚΑΙ: Επικίνδυνη Αποστολή 3 8,1
  • ΕΡΤ: Φλόγα και άνεμος 4,9

**Τα παραπάνω στοιχεία τηλεθέασης δεν είναι καθαρά αλλά κατά προσέγγιση και απεικονίζουν ενδεικτικά την χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων όλων των καναλιών. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.

Δείτε επίσης στο tv-24.gr:

Family Game: Έτσι υποδέχτηκε το Twitter την πρεμιέρα του παιχνιδιού - Ανάμεικτα τα συναισθήματα στο πρώτο επεισόδιο

Το αποκάλυψαν μόλις στον ΑΝΤ1 - Πολύ ευχάριστα νέα για τον Μάρκο Σεφερλή και την Έλενα Τσαβαλιά