Η ταλαντούχα Αρετή Πασχάλη, την οποία απολαμβάνουμε στην καθημερινή σειρά του ΟPEN «Έρωτας φυγάς», διαχειρίζεται με δεξιοτεχνία τον ρόλο της, αυτόν την Ευγενίας, δημιουργώντας μια αυθεντική ηρωίδα, η οποία στο όνομα του έρωτα έχει παραδοθεί άνευ όρων στον αγαπημένο της Μάρκο.

Από την Κωνσταντίνα Γαρνέλη

Η συνέντευξη της Αρετής Πασχάλη για την σειρά Έρωτας Φυγάς

Ταιριάξατε πολύ στην εποχή και προσαρμόσατε τον ρόλο πάνω σας. Ηταν ένα στοίχημα για εσάς αυτό;

«Ηθελα πάντα να παίξω σε μια σειρά εποχής. Μου αρέσει να ταξιδεύω πίσω στον χρόνο και ήταν ευχής έργον αυτή η συνεργασία. Είναι πράγματι ένα στοίχημα καθώς έπρεπε να ακουμπήσω σε μια άλλη χρονική περίοδο από την οποία δεν έχω βιώματα και να ανακαλύψω πώς θα ήταν αυτή η γυναίκα. Παράλληλα έπρεπε να χτίσω έναν καινούριο κόσμο με επίκεντρο μια εξίσου νέα προς εμένα προσωπικότητα. Χαίρομαι που λέτε ότι ταίριαξα στο σκηνικό αυτό που έχει έξοχα στηθεί από την παραγωγή».

Η αλήθεια είναι ότι έχει γίνει εξαιρετική δουλειά όσον αφορά τη σκηνογραφία και την ενδυματολογία.

«Είμαι πολύ περήφανη γιατί την έχουν προσέξει στη λεπτομέρειά της και όταν το αποτέλεσμα είναι τόσο καλό, το όλο περιβάλλον είναι πολύ βοηθητικό για εμάς τους ηθοποιούς για να μπούμε στο νέο αυτό κόσμο».

…τον οποίο το κοινό παρακολουθεί καθημερινά και ανελλιπώς. Η σειρά σημειώνει μεγάλη επιτυχία την οποία κατέκτησε βήμα-βήμα.

«Θεωρώ ότι τίποτα δεν δωρίζεται. Το κοινό είναι αυστηρό και δεν χαρίζει τη ματιά του και τον χρόνο του εύκολα για να δει μια σειρά και είμαι πολύ χαρούμενη που η αναγνώριση χτίζεται λιθαράκι-λιθαράκι. Νιώθω ευγνωμοσύνη για την αποδοχή του κόσμου».

Ως προσωπικότητα είστε κοντά στην Ευγενία;

«Η Ευγενία είναι αυτό που δηλώνει το όνομά της, ευγενικός άνθρωπος, ένα δοτικό πλάσμα που της αρέσει να βοηθάει τον συνάνθρωπο κι έχει ενσυναίσθηση. Θεωρώ ότι αυτά τα χαρακτηριστικά σε ένα βαθμό τα έχω κι εγώ».

Το κοινό τη συμπαθεί ιδιαίτερα. Είναι η νύφη που θα ήθελε κάθε πεθερά.

«Πράγματι είναι η ιδανική νύφη. Δεν έχει μάτια για κανέναν άλλον εκτός από τον άντρα της, είναι αυτόνομη, καλλιεργημένη, από καλή οικογένεια και με ανώτατες σπουδές. Απόλυτα αποδεκτή από αυτό που έλεγαν τότε καλή κοινωνία. Ωστόσο τη θεωρώ θύμα γιατί είναι πολύ ερωτευμένη με τον Μάρκο και πλήρως δοσμένη σε εκείνον κι αυτό δεν είναι αμοιβαίο. Και στον έρωτα αυτό που σε κάνει ευτυχισμένη είναι η αμοιβαιότητα. Ομως στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν υπάρχει. Δεν λαμβάνει ούτε στο μισό από αυτό που δίνει. Ο Μάρκος την έχει στο πλευρό του γιατί είναι αξιόλογο πλάσμα, αλλά επί της ουσίας εκείνο που επιδιώκει μαζί της είναι να ξεπεράσει την Αλεξάνδρα. Είναι άδικο όμως αυτό και θα έπρεπε να την ελευθερώσει με την αλήθεια. Η Ευγενία πορεύεται δίχως να την ξέρει και αυτό τη θυματοποιεί. Οταν τη μάθει θα κλονιστεί όλος της ο κόσμος».

Και είναι λογικό καθώς θυσίασε τα πάντα για εκείνον.

Έρωτας Φυγάς: «Η Ευγενία θα ήθελε διακαώς ένα παιδί από τον Μάρκο»

«Απαρνήθηκε την οικογένειά της, μένει στην επαρχία, έχει δεχτεί τον παρορμητισμό του Μάρκου, που είναι κάτι ξένο για εκείνη, και η ζωή της πλέον είναι πάνω του. Ο Μάρκος είναι όλος της ο κόσμος, οπότε φανταστείτε τι έχει να πάθει στο μέλλον όταν καταλάβει ποιον έχει στο πλευρό της. Θα κλονιστεί συθέμελα ο κόσμος της και δεν θα αργήσει και πολύ. Ηδη έχει αρχίσει να ξετυλίγεται το κουβάρι».

Πάντα είχε τις αμφιβολίες της για την Αλεξάνδρα.

«Είχε καταλάβει την ενέργεια αυτών των δύο ανθρώπων και ότι κάτι δεν πάει καλά. Ομως όλοι της έριχναν στάχτη στα μάτια. Κανείς δεν είχε το θάρρος να της πει την αλήθεια και την αποπροσανατόλιζαν. Μόνο η φίλη της τής είχε πει ότι αξίζει περισσότερα κι ότι δεν λαμβάνει αυτό που πραγματικά της αξίζει».

Ωστόσο παντρεύτηκαν και τώρα ο Μάρκος που έχει μάθει την αλήθεια της Αλεξάνδρας, πλέον δεν μπορεί να σκεφτεί ότι δεν θα είναι μαζί της.

«Η Ευγενία από την επομένη κιόλας του γάμου τους κατάλαβε ότι κάτι συμβαίνει και κλονίζεται. Σαφώς αντιλαμβάνεται ότι τα πράγματα είναι άσχημα για μια ακόμα φορά, αν και δεν ξέρει τι θα αντιμετωπίσει κι ο αόρατος εχθρός είναι ο χειρότερος. Ο Μάρκος την έχει βάλει σε κατάσταση πλήρους αναμονής και δεν ξέρει πώς να πράξει. Την έχει αφήσει να κάνει εικασίες και να βγάζει μόνης της συμπεράσματα».

Θέλει να της ζητήσει διαζύγιο.

«Δεν το έχει κάνει ακόμη, αν και η ψυχή και η καρδιά του ανήκουν ολοκληρωτικά στην Αλεξάνδρα. Σκέφτεται όμως και την Ευγενία γιατί ξέρει πόσο πόνο θα της προκαλέσει καθώς είναι ένας υπέροχος χαρακτήρας που βρίσκεται πάντα δίπλα του για να τον στηρίζει. Είναι μεγάλη η σύγκρουση που βιώνει μέσα του».

Ο πατέρας της Ευγενίας καταστρέφεται οικονομικά, κάνει απόπειρα αυτοκτονίας και τελικά πεθαίνει. Για την κατάρρευσή του κατηγορεί τον Μάρκο που τον εκβίασε. Θα το μάθει αυτό η κοπέλα; Θα ψάξει τα αίτια που οδήγησαν τον πατέρα της σε αυτή την πράξη;

«Ο χαμός του πατέρας της την κλονίζει συθέμελα και είναι υπό κατάρρευση καθώς του είχε μεγάλη αδυναμία. Δεν γνωρίζει τι έχει συμβεί και είναι κάτι το οποίο θα αργήσει να ψάξει γιατί είναι συγκλονισμένη από το ίδιο το γεγονός».

Ο Χικίμογλου πριν πεθάνει βάζει τον Μάρκο να του υποσχεθεί ότι θα προσέχει την κόρη του κι εκείνος το κάνει. Θα τηρήσει τον λόγο του;

«Κι εγώ είμαι πολύ περίεργη για το τι στάση θα κρατήσει. Εχει την καλή πρόθεση αλλά πάντα υπάρχει η Αλεξάνδρα στο μυαλό του».

Η στάση του Στέφανου ποια είναι σε όλα αυτά;

«Ο Στέφανος αγαπάει την Ευγενία σαν κόρη του. Συνεχώς επισημαίνει στον Μάρκο πόσο σημαντικό είναι που την έχει στη ζωή του και ότι πρέπει να ξεχάσει το παρελθόν του με την Αλεξάνδρα και να προχωρήσει τη ζωή του. Είναι σύμμαχος της Ευγενίας».

Η Αλεξάνδρα είναι έγκυος στο παιδί του Ιάσονα. Μήπως μείνει έγκυος και η Ευγενία από τον Μάρκο;

«Το μόνο σίγουρο είναι ότι η Ευγενία θα ήθελε διακαώς ένα παιδί από εκείνον ως επισφράγιση του έρωτά τους».

Εκτός από την καθημερινή σειρά του OPEN πρωταγωνιστείτε και στην παράσταση «Σεσουάρ για δολοφόνους», την πανέξυπνη κωμωδία των Mπρους Τζόρνταν & Μέριλιν Εϊμπραμς.

«Επί 13 χρόνια παιζόταν στο θέατρο Αποθήκη κι αυτή είναι η δεύτερη σεζόν στο θέατρο Λαμπέτη, όπου τη σκηνοθεσία έχει αναλάβει ο Νικορέστης Χανιωτάκης, ένας σπουδαίος καλλιτέχνης και άνθρωπος που αγαπάει πολύ τους ηθοποιούς του. Ο κόσμος μάς δείχνει την αγάπη του για την παράσταση και μας συγκινεί πολύ αυτό. Είναι μια κωμωδία για όλες τις ηλικίες που μπορείς να δεις και να ξαναδείς με μεγάλη ευκολία καθώς το μαγικό της συστατικό είναι η διαδραστικότητα με το κοινό μιας και αυτό αποφασίζει την εξέλιξη και το τέλος της παράστασης. Υπάρχουν διαφορετικά φινάλε και κάθε φορά ο δολοφόνος είναι αυτός που ψηφίζει ο κόσμος ως ένοχο. Οπότε τα αντανακλαστικά των ηθοποιών πρέπει να λειτουργήσουν γρήγορα και να διαλέξουμε ένα από τα τέσσερα φινάλε. Είναι μαγικό γιατί και ως ηθοποιοί εξελισσόμαστε και φυσικά η λέξη ρουτίνα δεν χωράει στο λεξιλόγιό μας. Επί σκηνής είμαι με τους Δημήτρη Μακαλιά, Ζήση Ρούμπο, Ιωάννη Απέργη, Χάρη Χιώτη και Κωνσταντίνα Μιχαήλ».

Δείτε επίσης στο tv-24.gr:

Μαύρο Ρόδο: Η Πολυξένη γυρίζει μετανιωμένη και ο Λευτέρης την κλείνει στην αποθήκη!

Παγιδευμένοι: Άννα και Υβόννη κλείνουν τον Αλέκο φυλακή!