Από Νεφέλη Ντατσοπούλου

Η Μαρία Πετεβή τα τελευταία 3 χρόνια ενσάρκωσε άριστα τον ρόλο της Πηνελόπης Σεβαστού στις Άγριες Μέλισσες, ενός κοριτσιού που στην αρχή δεν τόλμαγε να μιλήσει στους δικούς της και κατέληξε να κλείνει τον πατέρα της στη φυλακή.

Η νεαρή ηθοποιός, με αφορμή το φινάλε της σειράς, μίλησε στην εκπομπή Πάμε Δανάη και αποκάλυψε ένα άγνωστο περιστατικό που έχει να κάνει με τον ρόλο της και το ρόλο του Γιώργου Γεροντιδάκη (δείτε εδώ το αντίο του ηθοποιού στη σειρά).

Οι αποκαλύψεις της Μαρίας Πετεβή για τις Άγριες Μέλισσες

«Το τέλος των Άγριων Μελισσών είναι το τέλος μιας εποχής. Είμαστε όλοι πάρα πολύ κουρασμένοι, μετά από τρία χρόνια καθημερινό, είναι δύσκολο. Είναι κάπως σοκαριστικό και υπάρχει μια μελαγχολία. Είναι πολύ δύσκολος ο αποχαιρετισμός. Οι Άγριες Μέλισσες μου έδωσαν ακόμα μια οικογένεια, καλλιτεχνική», είπε αρχικά η Μαρία Πετεβή.

Η Μαρία Πετεβή είπε για τον απαγορευμένο έρωτα μεταξύ Πηνελόπης και Μελέτη: «Υπήρχαν αρκετές αντιδράσεις για το ρόλο μου. Κάπως με ξένισε αυτό γιατί ήταν πολύ προσωπικές, λες και ήταν αλήθεια όλο αυτό. Μου έστελναν πολλά μηνύματα στα social media άνθρωποι με παρόμοιες ιστορίες και μη επιτρεπτές σχέσεις. Απαντούσα “σ ευχαριστώ που μοιράστηκες την ιστορία σου μαζί μου”».

Τι θα δούμε σήμερα (5/7) στις Άγριες Μέλισσες - Επεισόδιο 142

Ο Ντούνιας αντιδράει στην παράνοια του Ακύλα κι από σύμμαχος γίνεται εχθρός του. Καταφέρνει να γλιτώσει την Αιμιλία και να πάρει όμηρο τον Ακύλα προκειμένου να γλιτώσουν απ’ τους άντρες του. Ο Ζάχος, ο Πέτρος κι ο Άγγελος τους ακολουθούν μέσα στο δάσος… και η νύχτα βάφεται με αίμα. Το επόμενο πρωί όλοι μετρούν νεκρούς κι αγνοούμενους.

Η Πηνελόπη μαζί με την Αντιγόνη πείθουν την Ασπασία να καταθέσει και πλέον η σύλληψη του Δούκα και του Μελέτη είναι θέμα χρόνου. Η Ελένη με τον Δούκα θα έχουνε μια απρόσμενη συνάντηση στα χωράφια του Γιώργη και οι παλιοί λογαριασμοί, φαίνεται πως θα κλείσουνε για πάντα…

Δείτε επίσης στο tv-24.gr:

Φεύγει από τις Άγριες Μέλισσες και πάει στο Χαιρέτα μου τον Πλάτανο

Άγριες Μέλισσες: Βουρκωμένος ο Δημήτρη Γκοτσόπουλος - Η τελευταία σκηνή του Λάμπρου και της Ελένης