Από τον Παναγιώτη Μουλόπουλο

Η τηλεοπτική σεζόν 2017-2018 ξεκίνησε και ήδη τα κανάλια έχουν βγάλει στον «αέρα» τη νέα διαφημιστική καμπάνια τους, προκειμένου να προσελκύσουν όσο περισσότερους τηλεθεατές γίνεται στη συχνότητά τους. Διαβάστε τη συνέχεια παρακάτω...

Εξαίρεση δεν μπορούσε να αποτελεί ο ALPHA ο οποίος έχει κάνει μία πολύ έξυπνη και ιδιαίτερα πρωτότυπη καμπάνια στην οποία αποδεικνύεται ότι υπάρχει, όντως, το οικογενειακό κλίμα και κανένα ίχνος «βεντέτας» μεταξύ των πρωτοκλασάτων ονομάτων. Διαβάστε τη συνέχεια παρακάτω...

Να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη ιδέα είναι εσωτερικής παραγωγής και ανήκει στην Διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων Άννας Βλαβιανού, φέρνοντας έναν φρέσκο αέρα.

Η Ελένη Μενεγάκη επιλέγει τις ειδήσεις όπως είναι και δη του ALPHA:

[embed]https://www.instagram.com/p/BYq9pGNAdsw/?taken-by=alphatv[/embed]

Ο Αντώνης Σρόιτερ κάνει "Deal" με τον Χρήστο Φερεντίνο:

[embed]https://www.instagram.com/p/BYq9vFFgGhE/?taken-by=alphatv[/embed]

Ο Χρήστος Φερεντίνος δίνει σταθερό ραντεβού με την "Ελένη" σε έναν κόσμο που αλλάζει:

[embed]https://www.instagram.com/p/BYq94j5gm0g/?taken-by=alphatv[/embed]

Ο Δήμος Βερύκιος επιλέγει ενημέρωση και το Σαββατοκύριακο και, μάλιστα, "Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση"

[embed]https://www.instagram.com/p/BYq9-1cgy_k/?taken-by=alphatv[/embed]

Ο Τσολιάς της "Ελληνοφρένεις" βρήκε το... χάπι για να έχει χαρούμενες ημέρες και αυτό δεν είναι άλλο από το "Ηappy Day".

[embed]https://www.instagram.com/p/BYq-OcGAaiv/?taken-by=alphatv[/embed]

Διαβάστε ακόμη στο tv-24.gr:

Αποκλειστικό! «Σφάζονται» στα πόδια της Σταυροπούλου!

Πακέτο… δώρων μέσα από ριάλιτι!

«Παραμύθι… αλλιώς»: Όσα θα δείτε στα νέα επεισόδια – Σχέδιο δολοφονίας για τον Βαρνάβα!