Πέμπτη, 17 Ιουνίου 2021 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

«Slam» ή... μόδα επέλεξαν οι τηλεθεατές;

Ελένη Τσολάκη
Τηλεθέαση 31.10.2017 10:12
Στη μεσημεριανή ζώνη το «παιχνίδι» παίζεται ανάμεσα σε ένα τηλεπαιχνίδι -και ειδικότερα το «Slam» (ALPHA) με την Ελένη Τσολάκη και σε δύο εκπομπές... μόδας: Το «Shopping Star» (STAR) με τη Βίκυ Καγιά και το «My style rocks» (ΣΚΑΪ) με την Ευαγγελία Αραβανή. Διαβάστε παρακάτω...

Το τηλεοπτικό κοινό, σύμφωνα με τα ανεπίσημα νούμερα τηλεθέασης, τη πρώτη θέση πήρε το «Shopping Star» με 16,8%, αφήνοντας πίσω την ομοειδή εκπομπή του ΣΚΑΪ «My style rocks» με 13,7% και το «Slam» με 12,8%. Στο νεανικό κοινό τα πράγματά ήταν λίγο διαφορετικά. Το «My style rocks» έκανε 18,6%, το «Shopping Star» 17,7% και το «Slam» 13,4%.

Διαβάστε ακόμη στο tv-24.gr:

Πρωτιά ΑΝΤ1 στο νεανικό κοινό!

«Ελένη»: Ανέβασε στροφές ή συνέχισε την ελεύθερη… πτώση;

Kατάφερε να κάνει η Βίκυ Σταυροπούλου την ανατροπή στην prime time ζώνη;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Top