Το «Shopping STAR» βρισκόταν στα συρτάρια του STAR από το προηγούμενο καλοκαίρι, αλλά πριν από λίγο καιρό κρίθηκε ότι είναι το κατάλληλο timing. Βέβαια, μόλις έγινε γνωστή η ώρα προβολής, πολλοί είπαν ότι είναι καταδικασμένη η αποτυχία. Και όχι άδικα αφού η Βίκυ Καγιά καλούνταν να αντιμετωπίσει την Ελένη Μενεγάκη αλλά και τις επαναλήψεις παλαιότερων σίριαλ του ΑΝΤ1 που σημειώνουν ακόμα υψηλά νούμερα τηλεθέασης.

Αρχικά οι... προβλέψεις επιβεβαιώθηκαν, αφού τις πρώτες ημέρες το παιχνίδι μόδας σημείωνε 9,0% στο σύνολο του κοινού και 7,2% στο νεανικό. Σιγά- σιγά, όμως, άρχισε να αποκτά το δικό του κοινό και να παρουσιάζει σταθερά ανοδική πορεία. Πιο συγκεκριμένα, η εβδομάδα 5-11/12 «έκλεισε» με μέσο όρο 15,1% στο 15-44 (2ο στη ζώνη του), ενώ είχε ιδιαίτερη απήχηση στο γυναικείο κοινό. Σ' αυτό σημείωσε ποσοστό 18,2% εξασφαλίζοντας τη 1η θέση στη ζώνη του.

Να σημειωθεί ότι η ανοδική πορεία συνεχίστηκε και αυτή την εβδομάδα όπου τη Δευτέρα 12/12 σημείωσε 13,0% στο σύνολο και 14,7% στο νεανικό, τη Τρίτη 13/12 15,1% και 16,7% αντίστοιχα, ενώ τη Τετάρτη 14/12 15,6% και 17,1%.