Από TV24 Team

Η Nielsen αναμένεται να αρχίσει να συλλέγει δεδομένα για τα τηλεοπτικά προγράμματα κατά παραγγελία που μεταδίδονται από την τηλεόραση ελεύθερης λήψης από τον Σεπτέμβριο. Η μελέτη θα καλύπτει την παρακολούθηση τηλεοπτικών εκπομπών που έχουν προβληθεί έως και μία εβδομάδα μετά την πρεμιέρα τους σε συσκευές έξυπνης τηλεόρασης.

Πώς θα γίνει αυτό

Τα αποτελέσματα μιας έρευνας, για παράδειγμα, δεν θα συμπεριλαμβάνονται στον μέσο όρο τηλεθέασης του καναλιού, ο οποίος θα περιλαμβάνει μόνο τη ζωντανή μετάδοση. Θα χρησιμεύσουν ως διαφημιστική ευκαιρία, παρέχοντας πληροφορίες σχετικά με το πόσο μακριά μπορεί να φτάσουν τα τηλεοπτικά προγράμματα. Η προβολή κατά παραγγελία θα παρακολουθείται με βάση το δείγμα της Nielsen και δεν θα περιλαμβάνει άλλες συνδεδεμένες συσκευές στο σπίτι, όπως τάμπλετ, κινητό κλπ.

Προς το παρόν, το προβάδισμα σε αυτήν την καταμέτρηση το έχουν οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι, που γνωρίζουν την ακριβή απήχηση των προγραμμάτων που παρακολουθούν οι συνδρομητές.

Δείτε επίσης στο tv-24.gr:

Άπιστος σούπερ αποκλειστικό: "Μου έκλεψε το παιδί" - Ο Βολκάν καταγγέλλει την Ασιγιά

Αποκλειστικό: Ο Β' κύκλος του Σασμού ξεκινά με αίμα - Ο Παύλος Βρουλάκης ανοίγει νέα βεντέτα