Μόλις ανακοινώθηκε ότι ο ALPHA σκοπεύει να επαναφέρει στους τηλεοπτικούς δέκτες το καθημερινό τηλεπαιχνίδι «DEAL» με τον Χρήστο Φερεντίνο, πολλοί ήταν αυτοί που έκαναν λόγο για «καμένο» προϊόν το οποίο δεν πρόκειται να ξανά πετύχει και κάποιοι άλλοι για το αντίθετο. Τελικά ποιοι είχαν δίκιο;

Σύμφωνα με τα επίσημα νούμερα τηλεθέασης της Nielsen ο δημοφιλής παρουσιαστής κατάφερε να κάνει το καλύτερο «Deal» για το χρονικό διάστημα 3/10- 9/1 με το τηλεοπτικό κοινό. Και αυτό γιατί τερμάτισε πρώτο τόσο στο νεανικό κοινό 15-44 με 27,9% και ακολούθησαν με 16 μονάδες διαφορά η καθημερινή κυπριακή σειρά του STAR «9 μήνες». Όσο για το γενικό σύνολο; Εκεί ο Χρήστος Φερεντίνος προσέλκυσε το 27,5% των τηλεθεατών και ακολουθεί το MEGA με 15,5 μονάδες διαφορά προβάλλοντας επαναλήψεις δυνατών τηλεοπτικών προγραμμάτων του.