Η prime time είναι η πιο σημαντική ζώνη για κάθε κανάλι, καθώς τοποθετεί τα πιο δυνατά χαρτιά του και φιλοδοξεί να μονοπωλήσει το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού και κατ' επέκταση της διαφημιστικής αγοράς. Μέχρι τώρα αυτό το έχει καταφέρει σε μεγαλύτερο βαθμό ο ALPHA και ο ΣΚΑΪ και λιγότερο ο ΑΝΤ1. Διαβάστε παρακάτω...



Έτσι και το βράδυ της Τρίτης 21 Νοεμβρίου τα δύο πρώτα κανάλια συγκέντρωσαν τα περισσότερα βλέμματα των τηλεθεατών. Πιο συγκεκριμένα, «Το τατουάζ» έκανε 24,9%, το «The Voice» 20,7% και το «Νοmads» 17,8%. Όσο για το «Money Drop»; Αυτό έκανε 7,3%! Διαβάστε παρακάτω...



Στο νεανικό κοινό τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά, αφού το «Nomads» φαίνεται να πήρε την πρωτιά με 22,3%, αφήνοντας πίσω το «The Voice» με 20% και «Το τατουάζ» με 19,3%, ενώ το «Money Drop» έκανε 9%!

Διαβάστε ακόμη στο tv-24.gr:

Ζέτα Μακρυπούλια: Η αλλαγή της ώρας που έφερε πτώση στην τηλεθέαση!

Τα πράγματα χειροτερεύουν για την «Ελένη»! Και δεύτερη επανάληψη σειράς την πέρασε…

Χρήστος Φερεντίνος VS Μαρία Μπεκατώρου: Ποιος έπεσε στην… καταπαχτή της Nielsen;