Από τον Παναγιώτη Μουλόπουλο

Μετά τη σαρωτική επιτυχία που σημείωσε το «Survivor» του ΣΚΑΪ αποφάσισαν να επενδύσουν ακόμη περισσότερο σε ριάλιτι και τάλεντ σόου, ενώ στην ίδια τροχιά κινήθηκε ο ΑΝΤ1 που έψαξε να βρει το αντίπαλο δέος του. Και αυτό το βρήκα στο «Nomads». Εν αντιθέσει με τον ALPHA που από πέρσι έχει παραμείνει σταθερός στη στρατηγική που έχει χαράξει: «Ναι» στην μυθοπλασία, «όχι» στα ριάλιτι. Διαβάστε τη συνέχεια παρακάτω...

Από ότι αποδεικνύεται τα στελέχη του καναλιού έπραξαν σωστά που έκλεισαν τα αφτιά τους στις σειρήνες περί των ριάλιτι, αφού δύο από τις σειρές που έχουν βγει στον αέρα σημειώνουν υψηλά νούμερα τηλεθέασης. Αναφερόμαστε στη καθημερινή κωμική σειρά «Έλα στη θέση μου» και στην ερωτική αστυνομική σειρά «Το τατουάζ» που όχι μόνο αντιστέκεται δυναμικά απέναντι στο πολυδιαφημισμένο και πολυδάπανο «Nomads», αλλά μέσα σε 48 ώρες απέδειξε τη δυναμική του! Διαβάστε τη συνέχεια παρακάτω... Σύμφωνα με τα επίσημα νούμερα τηλεθέασης «Το τατουάζ» έκοψε πρώτο το νήμα της τηλεθέασης, συγκεντρώνοντας 25% στο σύνολο του κοινού. Ποσοστό που μεταφράζεται σε 1.087.000 τηλεθεατές. Μάλιστα, 2.399.000 τηλεθεατές είδαν έστω και για 1' «Το τατουάζ», ενώ σε τέταρτο έφτασε μέχρι και το 45% και στις γυναίκες 15-24 έκανε 38,5%. Όσον αφορά το νεανικό κοινό έκανε 23,8%. Διαβάστε τη συνέχεια παρακάτω...Από την άλλη, το «Nomads» άρχισε να έχει πτωτική τάση που την Τετάρτη 4 Οκτωβρίου το έφτασε στο 23,9% στο σύνολο του κοινού, ενώ στο νεανικό κοινό τα πήγε καλύτερα κάνοντας 29,7%.

Διαβάστε ακόμη στο tv-24.gr:

«4xxx4»: Τι τηλεθέαση έκανε το πρώτο επεισόδιο της νέας σειράς του Δημήτρη Αρβανίτη;

«Έλα στη θέση μου»: Η σειρά που κατάφερε να εξοστρακίσει τις… ειδήσεις!

«Παρθένα Ζωή» VS Σρόιτερ VS «Ο τροχός της τύχης» VS «Rodeo»: Ποιο πρόγραμμα έκανε την ανατροπή;