Δευτέρα, 12 Απριλίου 2021 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Το “Survivor” είναι “δραματοποιημένο ριάλιτι” - όπως οι “Οικογενειακές ιστορίες” του ALPHA - με σκηνοθέτη, παραγωγή, σενάριο και φυσικά ηθοποιούς!

survivor
Από την Τίνα Μεσσαροπούλου

Με ύφος εκατό καρδιναλίων ο Σάκης Τανιμανίδης ανακοίνωσε στο τηλεοπτικό κοινό την “αμαρτία” ή αλλιώς στην “παραβίαση” των κανόνων στην οποία περιέπεσαν μαχητές και διάσημοι. Ωστόσο, ο παρουσιαστής παρέλειψε να μας πει πότε συνέβη αυτό και γιατί μας το αποκαλύπτει τώρα... Επίσης, θέλω να σας θυμίσω ότι όταν συνέβη το τροχαίο που πρώτο τo tv-24.gr σας αποκάλυψε είχα γράψει ότι ο Μάριος δεν είχε τραυματιστεί σοβαρά όπως και αποδείχθηκε... Διαβάστε τη συνέχεια παρακάτω...



Ο παίκτης είχε πάθει κάκωση στον αυχένα λόγω του τραντάγματος και ένα ράισμα στην κλείδα – γιατί με κάταγμα όσο και γυμνασμένος και να είσαι δεν επανέρχεσαι τόσο γρήγορα όχι στην καθημερινότητα πόσω μάλλον σε ένα παιχνίδι με τέτοιες απαιτήσεις. Επίσης, με αφορμή το τελευταίο επεισόδιο πώς οι παίκτες κατάφεραν να “κλέψουν” ψωμί και σάντουιτς όπως ο παρουσιαστής ανακοίνωσε στο Συμβούλιο; Όλοι πλέον ξέρουμε ότι υπάρχει 24ωρη ασφάλεια από την παραγωγή που δεν τους αφήνει να κάνει βήμα... και τους απομακρύνει από ό,τι και όποιον χρειαστεί... Το έχουν ομολογήσει οι παίκτες που αποχώρησαν... Διαβάστε τη συνέχεια παρακάτω...



Γιατί σας τα λέω όλα αυτά σήμερα και πού τα θυμήθηκα; Μα για να σας αποδείξω ότι το “Survivor” δεν είναι απλά παιχνίδι... επιβίωσης. Είναι ένα ριάλιτι για να μην πω καλύτερα “δραματοποιημένο ριάλιτι” - όρος που χαρακτήρισαν τις “Οικογενειακές ιστορίες” του ALPHA - με σκηνοθέτη, παραγωγή, σενάριο και φυσικά ηθοποιούς- που μπορεί να μην είναι επαγγελματίες. Κάτι ανάλογο συμβαίνει και στο “Survivor”! Απλά εν προκειμένω όχι μόνο δεν είναι επαγγελματίες αλλά οι παίκτες- ηθοποιοί δεν έχουν πλήρη επίγνωση του ρόλου τους καθώς ό,τι αποσπάσματα προβάλλονται είναι μονταρισμένα κατά τέτοιο τρόπο ώστε η διαμόρφωση των χαρακτήρων να είναι προφανώς προϊόν μοντάζ που φυσικά οι ίδιοι οι παίκτες αγνοούν. Διαβάστε τη συνέχεια παρακάτω...



Με λίγα λόγια η παραγωγή του παιχνιδιού μπορεί να στείλει κάποιον στον τάκο ανά πάσα στιγμή αν το θελήσει και να κάνει τον πιο αντιπαθή χαρακτήρα να φαντάζει ως ο πιο συμπαθής απομονώνοντας εκείνα τα πλάνα που βρίσκονται προς αυτή την κατεύθυνση, πόσω μάλλον να ανακηρύξει νικητή εκείνον τον παίκτη που τη βολεύει. Το μοντάζ κάνει θαύματα βλέπετε... και οι πιο υποψιασμένοι τηλεθεατές ήδη το έχετε καταλάβει. Για όλους αυτούς τους λόγους καλό θα ήταν να μην σπεύδουμε να λιθοβολήσουμε κανέναν παίκτη... Η μεγαλύτερη επιτυχία του εν λόγω προγράμματος είναι η ταύτιση των τηλεθεατών με πρόσωπα και καταστάσεις... Διαβάστε τη συνέχεια παρακάτω...



Μόνο που θα πρέπει να συνειδητοποιήσουμε όλοι όσοι παρακαλουθούμε το παιχνίδι φανατικά ότι η ταύτιση με τον “Ντάνο”, τη Λάουρα ή τον Χανταμπάκη αφορά “ρόλο” που του έχει προσδώσει ο σεναριογράφος κι όχι η ίδια η ζωή- άσχετο αν μπορεί να υπάρξουν κοινά στοιχεία ανάμεσα στις δυο αυτές παραμέτρους.

Διαβάστε ακόμη στο tv-24.gr:

Αυτό είναι το παρασκήνιο της συνέντευξης Χανταμπάκη στην Ελεονώρα!

Έσκασε τώρα: Αυτοί είναι οι σημερινοί καλεσμένοι της Ελεονώρας Μελέτη!

Γρηγόρης Αρναούτογλου: Τέλος στη late night ζώνη – Τι ετοιμάζει για του χρόνου;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Top