Το Shopping Star, το παιχνίδι μόδας, με παρουσιάστρια τη Βίκυ Καγιά, η λατρεμένη καθημερινή συνήθεια με τους φανατικούς τηλεθεατές, που έγινε από τα πρώτα trends στο Twitter, ήταν και τον Φεβρουάριο στην 1η θέση της τηλεθέασης !

Διαβάστε ακόμη: Βασιλική Ρούσου: Το παράπονό της από την παραγωγή του ΣΚΑΙ και το My Style Rocks: "Δεν μας είπαν ποτέ..."! (Βίντεο)

Τον Φεβρουάριο το «Shopping Star» ήταν σταθερά πρώτο στη ζώνη του στο δυναμικό κοινό 18 – 54 με μέσο όρο 19,2% αλλά και πρώτο στο κοινό «γυναίκες 18 - 54» με μέσο όρο 25,4%.