Από TV24 Team

Δύο ακόμη φιλόδοξες και πολυαναμενόμενες παραγωγές έκαναν επίσημη πρώτη στη μικρή οθόνη, το «Αυτή η νύχτα μένει» στον ALPHA και το «Maestro» στο ΜEGA. Η παραγωγή του καναλιού της Κάντζας μπήκε στην τηλεοπτική αρένα τη Δευτέρα 10 Οκτωβρίου και, όπως φαίνεται και από τα νούμερα, έκανε αίσθηση. Η αναβίωση της ατμόσφαιρας της δεκαετίας του ’80 με τον κόσμο της νύχτας σε πρώτο πλάνο, η κινηματογραφική αισθητική, οι πολύ καλές ερμηνείες, η σκηνοθεσία και φυσικά τα υπέροχα τραγούδια κέρδισαν το τηλεοπτικό κοινό.

Η σειρά σημείωσε 21,7% στο σύνολο κοινού και 20,3% στο δυναμικό κοινό, αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις και ενθουσιάζοντας τους χρήστες των social media που σχολίαζαν την κάθε σκηνή. Τη νέα τηλεοπτική πρόταση του ALPHA παρακολούθησαν έστω για ένα λεπτό 2.010.000 τηλεθεατές, αγγίζοντας το 29,1% σε τέταρτο στο γενικό σύνολο. Στον αντίποδα ο μεγάλος και ισχυρός της αντίπαλος αποδείχθηκε η δραματική σειρά του MEGA «Μαύρο ρόδο» που έφτασε το 22% στο σύνολο κοινού και το 17,6% στην κατηγορία 18-54. Οι «Παγιδευμένοι» του ΑΝΤ1 κινήθηκαν σε συμπαθητικά νούμερα, δηλαδή στο 12,4% και στο 13,9% αντίστοιχα, ενώ το «GNTM» στο STAR κατέγραψε 10,1% και 14,3%.

Από την Κωνσταντίνα Γαρνέλη για το περιοδικό Tv24 που κυκλοφορεί αύριο, Παρασκευή 21/10

Η σειρά «Maestro» του Χριστόφορου Παπακαλιάτη έκανε πρεμιέρα την Πέμπτη 13 Οκτωβρίου, στο MEGA, ανταποκρινόμενη σε κάθε προσδοκία του τηλεοπτικού κοινού (δείτε εδώ τα όσα γράφτηκαν στο twitter), το οποίο την υποδέχθηκε θριαμβευτικά.

Το «Maestro» ήταν ο απόλυτος νικητής της τηλεθέασης και το κορυφαίο απ’ όλα τα προγράμματα της ημέρας. Με ποσοστό 34,2% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 31,4% στο σύνολο του κοινού επιβεβαίωσε τη μεγάλη προσμονή των τηλεθεατών για την επιστροφή του ταλαντούχου δημιουργού στην ελληνική τηλεόραση. Το «Maestro» παρακολούθησαν περισσότεροι από 1,2 εκατομμύρια τηλεθεατές, με την κάλυψη να ξεπερνά τα 2,3 εκατομμύρια. Μάλιστα στα social media του MEGA το «Maestro» είχε συνολική απήχηση σχεδόν 6,5 εκατ. μοναδικούς χρήστες. Βέβαια, απέναντι δεν προβαλλόταν κάποια άλλη σειρά, οπότε είχε μειωμένο ανταγωνισμό καθώς είχε να αντιμετωπίσει στον ΣΚΑΪ το «Love island» που δεν ξεπέρασε το 8% και στον ΑΝΤ1 το «Ενώπιως ενωπίω» με 10,2%.

Πρώτη σε τηλεθέαση η Ζήνα τον Σεπτέμβριο

Ζήνα Κουτσελίνη star

Τον πρώτο μήνα της νέας τηλεοπτικής σεζόν, η καθημερινή εκπομπή του STAR «Αλήθειες με τη Ζήνα», ήταν για μια ακόμα φορά η επιλογή των τηλεθεατών. Το διάστημα 1-30/9 σημείωσε 15,9% στο σύνολο κοινού, 14,3% στο δυναμικό κοινό 18 -54, 18,7% στο σύνολο του γυναικείου κοινού και 16,4% στο γυναικείο κοινό 18-54. Η Ζήνα Κουτσελίνη μπήκε δυναμικά και φέτος στον τηλεοπτικό στίβο, σχολιάζοντας την επικαιρότητα του Σεπτεμβρίου, και όλες τις εξελίξεις, ευχάριστες ή δυσάρεστες που απασχόλησαν την ελληνική κοινωνία.

Τι δεν είδαν οι τηλεθεατές

  • Το τηλεοπτικό μαγκαζίνο «Dot» στο STAR (9/10) με τους Νάντια Κοντογεώργη και τον Μίνω Θεοχάρη που έκανε πολύ χαμηλές πτήσεις στους πίνακες της Nielsen συγκεντρώνοντας 4,4%.
  • Την ψυχαγωγική εκπομπή «Καλό μεσημεράκι» στον ΣΚΑΪ (10/10) με τον Νίκο Μουτσινά στην παρουσίαση που και φέτος δεν τα πάει και πολύ καλά συγκεντρώνοντας το 9,7% του συνόλου του κοινού.
  • Την ψυχαγωγική εκπομπή «Πάμε Δανάη» στο MEGA (11/10) με τη Δανάη Μπάρκα που έχει σκαμπανεβάσματα στις επιδόσεις της. Αυτή τη φορά σημείωσε 8,4%.
  • Την ψυχαγωγική εκπομπή «Πρωινό μας» στον ΣΚΑΪ (12/10) με τη Φαίη Σκορδά που δεν ξεπέρασε το 9,6% αφού δεν μπορεί να αντεπεξέλθει σε θέματα της επικαιρότητας.

Δείτε επίσης στο tv-24.gr:

Λίγοι το παρατήρησαν: Το σκηνοθετικό λάθος στην πρεμιέρα του Maestro του Χριστόφορου Παπακαλιάτη

ΣΚΑΪ: Αλλαγές στο Πρωινό Μας - Τα δύο πρόσωπα που εξετάζονται για την εκπομπή της Φαίης Σκορδά