Δύσκολες ώρες βιώνει η Αλεξάνδρα στον Έρωτα Φυγά, καθώς η αδιαθεσία της είναι ακόμη πιο αισθητή και δεν μπορεί πλέον να το κρύψει. Μάλιστα, ο Στρατής μετά το ταξίδι του, επιστρέφει και αποκαλύπτει στην Μαργέτα, όλα όσα έμαθε για τον φόνο, όμως ο Σήφης είναι ακόμα σε αναζήτηση.
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
Τι θα δούμε στον Έρωτα Φυγά την Τρίτη 27/9
Επεισόδιο 7
Η Αλεξάνδρα περνάει δύσκολες μέρες. Έχει αδυναμία και έντονη αδιαθεσία και ενώ προσπαθεί να το κρύψει και να μην γίνει αντιληπτή από κανέναν, δεν θα τα καταφέρει. Η Μαργέτα θα δεχτεί μια απρόσμενη επίσκεψη από την πρώην νύφη της, την Φιλίτσα.
Η εγκυμοσύνη της θα την αναστατώσει και θα την αναγκάσει να λάβει μέτρα πιο δραστικά, για να εξασφαλίσει στην οικογένεια Δεμερτζή διάδοχο της περιουσίας. Ο Στρατής επιστρέφει απ' την Αθήνα και μεταφέρει στη Μαργέτα όλα όσα έμαθε για τον Μάρκο και τον φόνο που διέπραξε. Παράλληλα ο Σήφης εξακολουθεί να βρίσκεται κοντά και να ψάχνει τον δολοφόνο του ξαδέρφου του...
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
Ο Αντώνης Καρυστινός αποκαλύπτει τα πάντα για τον ρόλο του στη σειρά
Μετά την Πέμη Ζούνη και τον ρόλο της στην καθημερινή δραματική σειρά 'Ερωτας Φυγάς, ο οποίος κινεί με τον δικό του τρόπο τα νήματα της πλοκής της υπόθεσης, και ο πρωταγωνιστής Αντώνης Καρυστινός ή αλλιώς Ιάσονας, μίλησες στο περιοδικό 7 Μέρες Tv.
Ο γνωστός ηθοποιός, δεν έκρυψε τίποτα και υπήρξε άκρως αποκαλυπτικός σχετικά με την πλοκή της σειράς, αλλά και για τον ανατρεπτικό ρόλο του Ιάσονα, που ο ίδιος ενσαρκώνει, ενώ έδωσε πολλά στοιχεία για τον χαρακτήρα του ήρωά του, ο οποίος δεν είναι ακριβώς όπως τον βλέπουμε στα πρώτα επεισόδια.
Ποιος ήταν ο λόγος που είπατε το «ναι» στην καθημερινή σειρά του OPEN;
Το ιστορικό πλαίσιο της εποχής έπαιξε μεγάλο ρόλο, καθώς αυτά που απασχολούσαν τους ανθρώπους το 1957, όπως η επιβίωση, η φτώχεια και η ελπίδα για μια καλύτερη ζωή, απασχολούν τον κόσμο και σήμερα. Για μένα, αυτό ήταν μεγάλο δέλεαρ, καθώς στο θέατρο έχω παίξει σε έργα εποχής αλλά στην τηλεόραση όχι. Θα σταθώ και στο σκηνοθέτη Βασίλη Τσελεμέγκο- είναι η δεύτερη φορά που συνεργάζομαι μαζί του και είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό, γιατί τον θαυμάζω για την άρτια δουλειά του.
Είμαι πολλαπλά χαρούμενος καθώς έχω συνεργαστεί με τον Σταύρο· Σβήγκο στον «Αστέρα Ραχούλας», άρα τον ξέρω υποκριτικά, και με την Πέμη Ζούνη έχω δουλέψει στο θέατρο. Με τον Σταύρο Ζαλμά και την Ντάνη Γιαννακοπούλου συναντιόμαστε πρώτη φορά, αλλά έχουμε μια άψογη συνεργασία, επειδή αντιμετωπίζουμε τη δουλειά από την ίδια οπτική γωνία. Δεν είναι θέμα χημείας, αλλά οπτικής. Θεωρώ ότι είναι ευλογία να γίνονται τέτοιες σειρές.
Ποιος ακριβώς είναι ο ρόλος σας στη σειρά;
Ο Ιάσονας είναι κληρονόμος του μεγαλύτερου κτήματος της περιοχής. Ως πρώτη εντύπωση, στους έξω φαίνεται καλός και ευγενικός. Όμως ταυτόχρονα είναι άνθρωπος που μπορεί να γίνει πολύ σκληρός με όποιον δεν είναι σωστός απέναντι του. Στην προκειμένη περίπτωση, λοιπόν, γίνεται ο κακός της ιστορίας για να κρατήσει κοντά του τη γυναίκα που αγάπησε από την πρώτη ημέρα που την είδε. Μπορεί να ζει σε μια πατριαρχική κοινωνία, αλλά δεν είναι ο άντρας-αφέντης.
PGRpdiBjbGFzcz0ic3RpY2t5LWJhbm5lciI+DQoJCQkJPGRpdiBjbGFzcz0iYmFubmVyLXN0aWNreSI+DQoJCQkJCQk8ZGl2IHN0eWxlPSIiIGNsYXNzPSJtYWluX2Jhbm5lciI+DQoJCQk8IS0tMzAweDI1MF8zX2luZmluaXRlIC0tPg0KPHNjcmlwdCB0eXBlPSJhcHBsaWNhdGlvbi9qYXZhc2NyaXB0IiBzcmM9Imh0dHBzOi8vY2VkLnNhc2Nkbi5jb20vdGFnLzM0MzMvc21hcnQuanMiIGFzeW5jPjwvc2NyaXB0Pg0KPGRpdiBpZD0iOTY5NjU3Ij48L2Rpdj4NCjxzY3JpcHQgdHlwZT0iYXBwbGljYXRpb24vamF2YXNjcmlwdCI+DQogICAgdmFyIHNhcyA9IHNhcyB8fCB7fTsNCiAgICBzYXMuY21kID0gc2FzLmNtZCB8fCBbXTsNCiAgICBzYXMuY21kLnB1c2goDQogICAgICAgIGZ1bmN0aW9uICgpIHsNCiAgICAgICAgICAgIHNhcy5jYWxsKA0KICAgICAgICAgICAgICAgIHsgc2l0ZUlkOiA1MDc5NzQsIHBhZ2VJZDogMTU4ODI4MSwgZm9ybWF0SWQ6IDExOTI3MCwgdGFnSWQ6ICI5Njk2NTciIH0sDQogICAgICAgICAgICAgICAgeyBuZXR3b3JrSWQ6IDM0MzMsIGRvbWFpbjogImh0dHBzOi8vd3d3OC5zbWFydGFkc2VydmVyLmNvbSIgLyosIG9uTm9hZDogZnVuY3Rpb24oKSB7fSAqLyB9DQogICAgICAgICAgICApOw0KICAgICAgICB9DQogICAgKTsNCjwvc2NyaXB0PgkJCTwvZGl2Pg0KICAgICAgICAgICAgDQoJCQkgICAgICAgICAgICAgICAgPC9kaXY+PCEtLSAvLmJhbm5lci1zdGlja3kgLS0+DQogICAgICAgICAgICA8L2Rpdj48IS0tIC8uc3RpY2t5LWJhbm5lciAtLT4=
Έχει ζήσει στο εξωτερικό, έχει άλλες ιδέες και θέλει μια καλύτερη κοινωνία για άντρες και γυναίκες. Για τον Ιάσονα, η Αλεξάνδρα είναι σαν κάρμα, κισμέτ. Τη βλέπει στην Αθήνα να βγαίνει από ένα σπίτι και την ερωτεύεται ως ιδεατή θηλυκή εικόνα. Αυτή, λοιπόν, η κοπέλα που ονειρεύεται τα βράδια εμφανίζεται ξαφνικά μπροστά του και του ζητά δουλειά. Άρα, πρόκειται για μια συγκλονιστική συγκυρία. Είναι ο έρωτας της ζωής του!
Για την Αλεξάνδρα, όμως, δεν ισχύει το ίδιο, έτσι δεν είναι;
Η Αλεξάνδρα ζει σε μια εποχή που η γυναίκα δεν είχε λόγο στις ερωτικές της επιλογές, παρόλο που εκείνη το έσκασε με τον άντρα που αγαπούσε, τον Μάρκο. Για να σώσει τον Μάρκο, παντρεύεται τον Ιάσονα, πληρώνει ένα τίμημα και τον παίρνει με προξενιό.
Δύσκολη η ζωή της γυναίκας τότε...
Γιατί σήμερα δεν είναι; Ποιοι γονείς, ποιοι άντρες, ποιες οικογένειες έχουν μάθει στα παιδιά τους να σέβονται τις γυναίκες; Εδώ και δυο χρόνια ακούμε συνεχώς για γυναικοκτονίες. Είναι δυνατό να χτυπάμε τις γυναίκες γιατί είμαστε πιο δυνατοί σωματικά; Αυτή είναι ζούγκλα, όχι ανδρισμός.
Είναι ο έρωτας μια επαναστατική πράξη;
Δεν θα το έλεγα. Ως επαναστατική θα χαρακτήριζα μόνο μια συλλογική πολιτική πράξη για την πρόοδο της κοινωνίας και όχι κάτι ατομικό, που ουσιαστικά αποτελεί συναισθηματική επιλογή. Η επανάσταση είναι μια αλλαγή κοινωνική και όχι ατομική.
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