Από Νεφέλη Ντατσοπούλου

Αναρτήσεις, διαγωνισμοί, stories και κάθε λογής περιεχόμενο, βλέπουμε καθημερινά στα Instagram εκατοντάδων Ελλήνων. Λίγοι ωστόσο είναι αυτοί που έχουν καταφέρει να ξεχωρίσουν και η Ιωάννα Τούνη είναι χωρίς αμφιβολία μία από αυτούς.

Η Θεσσαλονικιά influencer που διανύει την ομορφότερη περίοδο της ζωής της καθώς περιμένει το πρώτο της παιδάκι, αποτελεί ένα τρανταχτό παράδειγμα του πώς ένας άνθρωπος που παράγει ωραίο περιεχόμενο μπορεί να κάνει καριέρα στα social media. Βέβαια το Instagram δεν είναι η μοναδική δουλειά της Ιωάννας Τούνη μιας και διαθέτει δύο δικές της εταιρείες.

Οι ψεύτικοι followers της Ιωάννας Τούνη

Η Ιωάννα Τούνη μέχρι και σήμερα, διαθέτει συνολικά πάνω από 1.000.000 followers στο Instagram ενώ πολύ συχνά κάνει τεράστια giveaways για τους διαδικτυακούς της φίλους. Μία αποκάλυψη ωστόσο έρχεται για ανατρέψει όσα γνωρίζαμε μέχρι τώρα για εκείνη καθώς και για όλους τους μεγάλους influencers της χώρας.

Συγκεκριμένα, μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος δημοσίευσε μία λίστα με στοιχεία που δείχνουν, πόσους ψεύτικους followers έχει το κάθε προφίλ στο Instagram.

Η Ιωάννα Τούνη συγκεκριμένα, είναι πρώτη σε αυτή τη λίστα μιας και το 45% των followers της είναι ψεύτικοι. Χαρακτηριστικά η λίστα αυτή αναφέρει πως η influencer έχει 908.200 followers, ωστόσο πλέον έχουν φτάσει το 1.000.000. Αυτό σημαίνει πως από τους 908.200, οι 409.690 ακόλουθοι είναι ψεύτικοι.

Ιωάννα Τούνη ψεύτικοι followers

Φυσικά η αποκάλυψη αυτή θα φέρει πολλά προβλήματα στην influencer καθώς την επόμενη φορά που κάποια εταιρεία θα αποφασίσει να συνεργαστεί μαζί της, δε θα της δώσει τα ίδια χρήματα που θα της έδινε πριν, δεδομένου ότι η πραγματική απήχηση στο προφίλ της είναι άλλη από αυτή που φαίνεται.

Το κακό που κάνουν στo Instagram σας οι ψεύτικοι followers

Οι «ύποπτοι» followers μπορούν να παρακολουθούνται από τα κοινωνικά δίκτυα. Για παράδειγμα, στο Facebook, εάν υπάρχει ξαφνική αύξηση και απήχηση σε έναν λογαριασμό, τότε πιθανότατα, οι celebrities έχουν αγοράσει τους θαυμαστές.

Ο νέος αλγόριθμος του Instagram χρησιμοποιεί το engagement ως την πιο σημαντική μέτρηση για να καθορίσει τη δημοτικότητα μιας δημοσίευσης. Αυτό σημαίνει πως, σε όσο περισσότερους αρέσουν και σχολιάζουν τις αναρτήσεις μας, τόσο περισσότερο οι δημοσιεύσεις θα προβάλλονται σε ένα ευρύτερο κοινό.

Αγοράζοντας λοιπόν ψεύτικους ακόλουθους μπορεί να αυξάνετε τον αριθμό των followers, όμως μειώνετε το engagement! Ψεύτικοι ακόλουθοι δεν μπορούν να αλληλεπιδράσουν στις δημοσιεύσεις του λογαριασμού… άρα αυτή η κίνηση έχει αντίθετα αποτελέσματα, καταστρέφοντας ουσιαστικά τα στατιστικά του προφίλ & την στρατηγική Marketing!

Καλύτερα λοιπόν να αφήσετε στην άκρη τους πληρωμένους ακόλουθους και να προσπαθήσετε να προσελκύσετε οργανικά το κοινό σας με ενδιαφέρον περιεχόμενο.

Δείτε επίσης στο tv-24.gr:

«Εμένα δε με πιστεύουν...» - Η Δήμητρα Αλεξανδράκη βάζει την Ιωάννα Τούνη να επιβεβαιώσει πως δεν έκανε απόπειρα αυτοκτονίας

Ιωάννα Τούνη: Όλη η αλήθεια για τις σχέσεις της με την μητέρα του Δημήτρη Αλεξάνδρου