Μπορεί η κατάσταση στην τηλεοπτική αγορά να παραμένει ρευστή λόγω της κατάστασης με την αδειοδότηση των καναλιών και όσα έχουν συμβεί, αλλά απ' ότι φαίνεται αυτό δεν επηρεάζει το τηλεοπτικό κοινό να αναδείξει τις... αγαπημένες του συνήθειες.
Μία από αυτές είναι -και πάλι!- το καθημερινό τηλεπαιχνίδι «Deal» που προβάλλεται πλέον μέσα από τη συχνότητα του ALPHA, με παρουσιαστή τον Χρήστο Φερεντίνο. Τα νούμερα τηλεθέασης ξεπερνούν κάθε προσδοκία, ενώ στο επεισόδιο που προβλήθηκε τη Τρίτη 1η Νοεμβρίου σκαρφάλωσαν στο 30,1% στο δυναμικό κοινό (15-44) και στο 26,9% στο γενικό σύνολο. Ενώ χτύπησε «κόκκινο» αγγίζοντας το 50,5% στους τηλεθεατές ηλικίας 15-24 (άντρες και γυναίκες) και το ντιλάρισμα του Χρήστου Φερεντίνου καθήλωσε το 60,7% των ανδρών ηλικίας 15-24.